Uanset om “Saw 3D” ender som den sidste del af “Saw”-serien eller ej, så er franchisens syvende kapitel altså en forglemmelig affære, som ofte er ækel, men sjældent er decideret spændende. Det talentløse ensemble formår ikke at gejle os op, og historien har flere huller end en si. Udgivelsens 3D-transfer har en imponerende dybde, lydsporet er ligeledes glimrende, og ekstramaterialet er ikke værst. Fans bør naturligvis investere i denne Blu-ray, mens nysgerrige sjæle i stedet bør leje en af føljetonens tidligere og bedre dele.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Peacemaker 13 år siden

Underholdende anmeldelse :)

Jeg er selv i gang med at anmelde Blu-ray udgivelsen af Saw 3D på filmnet.dk - og da jeg var i gang med ekstramaterialet så jeg en Feature på 6 min, som lagde ud med en genkendelig stemme som sagde: "Forleden var der premiere på Saw 3D i Imperial..."
Jeg sad og grublede over hvem det var, for vidste simpelthen at jeg havde hørt stemmen før. I slutningen af videoen stod der skrevet klart og tydeligt: "Redigeret af Johan Albrechtsen" - og så var jeg ikke i tvivl om at det naturligvis var The Insider fra Filmz.dk :D
Gravatar

#2 MOVIE1000 13 år siden

Jeg er på vej ud af døren så hurtigt jeg kan, og er på vej ned til Stereo Studios. Endnu en dag med en Saw Marathon :) det bliver en herlig lørdag.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 The Insider 13 år siden

#1, hehehe, det var selv noget af en overraskelse for mig at støde på den på skiven :-) Jeg blev i sin tid hyret til at freelance-klippe det lille indslag til TV2 Zulu i forbindelse med biografpremieren, og da jeg klikkede på dokumentaren på menuen og så, at den havde den samme længde som det gamle indslag, og at den startede på samme måde, lagde jeg hurtigt 2 og 2 sammen :-) Så vil jeg da samtidigt glæde mig til at studere din anmeldelse ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 Peacemaker 12 år siden

#3 > Ah okay, det var da meget sjovt at indslaget også fik lov til at komme ombord på disken :)
- Nice! Rart at nogen da gider læse anmeldelsen, for filmnet.dk er ikke nær så aktivt som herinde :D
Gravatar

#5 The Insider 12 år siden

#4, hehe, tusind tak for de - bogstaveligt talt - fine ord :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: