For inkarnerede “Saw”-fans er “Saw V” naturligvis et must på dvd-hylden, for hvis man kunne lide de foregående film, vil denne uden tvivl falde i god jord. For alle andre kan sparepengene med fordel bruges på bedre investeringer.
For inkarnerede “Saw”-fans er “Saw V” naturligvis et must på dvd-hylden, for hvis man kunne lide de foregående film, vil denne uden tvivl falde i god jord. For alle andre kan sparepengene med fordel bruges på bedre investeringer.
Skriv ny kommentar:
#1 Riqon 15 år siden
You gotta be kidding me :D
#2 Horrormaster 15 år siden
#3 database 15 år siden
#4 stoffer 15 år siden
#5 BN 15 år siden
Nej. Prøv at trykke på hans navn, Bo Hansen. Så kommer du til hans profil-side, og her kan du se listen over 'Anmeldelser', altså HANS anmeldelser.
#6 MOVIE1000 15 år siden
min top 5 over saw film
1. Saw IV
2. Saw II
3. Saw
4. Saw V
5. Saw III
den var en god fortsættelse men den manglede noget så det blev en god film giver den 4 stjerner
#7 chandler75 15 år siden
#8 BN 15 år siden
1. The Dead Zone
2. The Hitcher
3. Cape Fear
4. Dead Calm
5. Psycho
Og min karakter til Saw-filmene er her.
#9 elwood 15 år siden
Billede 1
I'm Not going to torture, you, I am just gonna leave you here with my two friends, While I go hit the John... /whistling
Billede 2
Argg Nooooo!!! not The Dwarfs, please God Noooo!
Billede 3
Jigsaw's John
Helloooo, anyone there?.... sniff sniff, this smells funny... hey who is that Whistling?
Billede 4
For jeg har taget maske på misk mask maske på, kan du gætte hvem jeg er
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 Highland Park 15 år siden
De er alle snedigt udtænkt - især den sidste... hvis den blev sunget af et børnekor under hovedmenuen, ville jeg stivne af skræk!