Således er der langt imellem de seværdige episoder i filmen, og man skal ned i småtingsafdelingen for at finde noget, man bare kan trække lidt på smilebåndet af. Eksempelvis Jackie Earle Haley, der dukker op som den hashskæve Dukes, der vinder $10.000 ved en af Tropics’ hjemmekampe, og efterfølgende har problemer med at få pengene udbetalt. “Semi-Pro” fungerer ikke som komedie på grund af et dårligt manuskript og en hovedrolleindehaver i form Will Ferrell, der hverken er troværdig eller sjov i sin rolle som klubejeren Jackie Moon. Derfor kan det kun anbefales at holde sig helt væk fra denne halvprofessionelle sportskomedie.
#1 wimmie 16 år siden
Og ja, havde helt glemt Jackie Earle Haleys lille sjove rolle - han er faktisk det sjoveste ved hele filmen :)
#2 filmz-Jessmoeller 16 år siden
Will Ferrel burde holde lidt igen, og lave lidt færre film. Det virker som han spiller den samme karakter igen og igen, som bliver kedeligt i længde (kommer det fra en super Will Ferrel fan)
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#3 wimmie 16 år siden
Enig...dog synes jeg han var god i den lidt anderledes "Stranger than Fiction". Han kunne godt gøre som Jim Carrey og lave lidt blandede genrer i stedet for hele tiden at lave det samme...
#4 dallehc 16 år siden
#5 filmz-Bummerten 16 år siden
Jeg elsker Will Ferrel. Denne film er dog en af de nær så gode. Will Ferrels bedste film er klart Stranger Than Fiction og derefter kommer Angerman / Old School (De deler pladsen :D).
Filmen fortjener 4/6 stjerner. God underholdning, men så heller ikke mere.
-Or is it? What number did you dial?
-Don't ever call me again! - I showed him
#6 duuk74 16 år siden
#7 wimmie 16 år siden
#8 filmz-Bummerten 16 år siden
Der var lige en stavefejl. Havde jeg ikke lige spottet ;).
-Or is it? What number did you dial?
-Don't ever call me again! - I showed him
#9 filmz-mhyl 16 år siden
#10 filmz-gentlemanfinn 16 år siden
Step Brothers ser dog mere lovende ud