Hvad, han ender med at vælge, kommer vist ikke som det store chok for nogen, men til gengæld er alle hovedrollerne ganske velspillede, og Felicia og Ian viser sig at være et ret nuttet par. Trods den ekstremt forudsigelige historie er der da også et par fornøjelige grin gemt i filmen, omend der er for langt imellem dem, og enkelte sektioner – bl.a. den førnævnte Amish-del – er overhovedet ikke sjove. Som et par nogenlunde muntre timer en doven søndag er filmen hæderlig, men i modsætning til den så eftertragtede Ms. Tasty er den ikke ligefrem værd at køre langt efter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 wimmie 15 år siden

Hold da op...det var lige 2 stjerner mere end jeg havde regnet med at se i denne anmeldelse ;)

Men om den så havde fået 5 stjerner er det nok en film jeg springer langt over ;)
Men tak for anmeldelsen - så er der vel næsten håb for folk der godt kan lide komedier om teenagere der prøver at score ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 elwood 15 år siden

Billede 1

Girl: "I wonder what those boys are thinking about, the one in the blue shirt, looks kinda cute"

Guy 1: "I Hope this pillow covers my giant Erection"

Guy 2: "hmm who would win in a fight Spiderman or Superman?"

Billede 2
Mens Bjarne står og ser på sin Bil der lige så stille køre væk, reflektere han lidt over hans seneste date

"Nå men hun sparkede mig i det mindste ikke i skridtet som mine andre dates"


Billede 3
"Why is that guy looking at me like that, am I doing something wrong ?"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 wimmie 15 år siden

Hehe :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 theassociate 15 år siden

Var lige inde og se denne film og den kunne bestemt klare en stjerne mere. Mht. forudsigeligheden - javist følger den formlen, men indslagende undervejs er super genialt fundet på. Især Amish sekvensen synes jeg personligt var utrolig sjov, sammen med Doghnut dragten. Men det er jo det fede ved komedier - det er subjektivt hvad der er sjovt og ikke er, og den her sad lige i skabet for mit vedkommende. Kan klart anbefales - om ikke andet også på DVD når den engang udkommer. 4/6 herfra.
Gravatar

#5 filmz-Bruce 15 år siden

Som Alf ville sige!

I'll pass!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 Highland Park 15 år siden

#2: Haha, især treeren er lige i øjet. :D
Men du skuffer mig lidt Elwood. Har du fuldstændigt overset, at den ene gut har lagt armen om den anden, og at førstnævnte har en stor, fed cigar mellem fingrene?
Uudnyttet potentiale... :/

Men som opvarmning til "Knowing" går det lige an. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: