“Sin City” var banebrydende i sin stil med sin fandenivoldske fuck dig-attitude. Den er væk eller i hvert fald slidt og knap så frisk her ni år efter. Men “A Dame to Kill For” skal have den ros, at den gav mig lyst til at spole tiden tilbage til dengang igen. Til dengang hvor Mickey Rourke tævede kannibalen Frodo sort og hvid til tonerne af endnu en skarp voice-over.
#1 Jack Slater 10 år siden
Tror at anmelderen rammer meget godt når vedkommende nævner at overraskelsen er væk og dermed en alt andet lige mindre oplevelse.
Nøjagtigt det samme skete med Jurrasic Park vs. The Lost World
#2 Jolkro 10 år siden
Meget ærgerligt, syntes ellers den første trailer virkede så lovende.
Men som også bliver nævnt er der stadigvæk nogle cool replikker, og nogle af de visuelle effekter virker også rigtig godt.
Som fan syntes jeg sagtens disse vellykkede scener samlet kan retfærdiggøre en biografbillet.
#3 X&O 10 år siden
Det er også min tanke. De skulle have lavet den et år eller to efter originalen, så havde de fået meget mere ud af det.
#4 qel-droma 10 år siden
#5 Mikkel Abel 10 år siden
#6 sickchild 10 år siden
#7 qel-droma 10 år siden
#6 Jeg følte at 3D faktisk tog lidt fra denne film, hvor jeg ellers normalt er til 3D. Netop det at billedstillen er så meget tegneserie-agtig, gjorde for mig at jeg hellere ville have set den i 2D og dermed styrke oplevelsen af at se på et tegneserie-panel i bevægelse - men smag og behag og alt det der.