“Spider-Man” triumferer i dens primære mission, hvilket er at underholde sit publikum. Filmen har premiere d. 26 juni 2002 og har du læst ovenstående anmeldelse burde du ikke være i tvivl om, at dette ER årets bedste actionfilm.

Læs mere om Spider-Man i Spider-Man: Tema og konkurrence.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Det er også Bruce Campbel, Ash fra Evil Dead filmene, der spiller ham speakeren til wrestling-scenerne.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#12 azathoth 21 år siden

ja også det, men det er vel nærmere over i en Cameo... det er nok ikke ligefrem en Directors trademark, han er jo langtfra med i alle hans film...

... ellers en ret fed rolle som jeg blev lidt overrasket over... orh hvaaad, han giver jo Spider-Man hans navn! For kyyl ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#13 filmz-lakers 19 år siden

Har lige været inde og se de, og jeg vil sige; Det er blevet en af de største filmsucceser pt. i de sidste par måneder. Lyden, billedet..... Det er bare for godt!!! Helt klart en film man skal se flere gange..... men nok mest for de unge/voksne..... Men alt i alt vil jeg nu nok give den 9/10 stjerner.... Tobey fortjener helt klart rollen som Spiderman.... Samt Kisten Dunst, helt perfekt som rollen Mary Jane Watson.....
_______________________________________
Do or do not... there is no try...
Gravatar

#14 filmz-sarah88 19 år siden

Da jeg først så reklamerne til Spider-Man lovede jeg mig selv ikke at tag ind og se den. Det kunne ikke blive mere plat, og så er det jo en drengefilm... Men jeg tog så fejl. To af mine veninder inviterede mig ind og se dem, og trods det at jeg ikke ville, sagde jeg ja alligevel. Og godt for det. Spider-Man var en fantastisk oplevelse, og jeg takker mine veninder for at have trukket mig ind og se den... Spider-Man er en rigtig god film, spækket med humor, action og spædning. Slutningen er især tankevækkende, og gør bare, at man virkelig glæder sig til 2´eren.
Dog var der nogle småting, som gør, at jeg giver Spider-Man 5 stjerner.
Gravatar

#15 filmz-Bruce 19 år siden

#14 Hmmm hvis den er spækket med "spædning", så må jeg sgu nok se filmen alligevel ;o)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 filmz-herskegut 19 år siden

#15
Så glæd dig noget mere til 2'eren, den har noget mere spænding end 1'eren havde, jeg var kraftig skuffet da jeg havde set Spiderman, men efter Spiderman2 - var humøret noget højere :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#17 filmz-Bruce 19 år siden

#15 Well, jeg har bestilt den fra cd-wow i Superbit, så nu må vi se. Er ikke vild med Tobey Maguire i rollen som Peter Parker og normalt er jeg mere til lidt mere mandige (læs: mandschauvanistiske og politisk ukorrekte) helte :o) Men kan godt begejstres over god og veludført action.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18 Bohemian 19 år siden

Well Tobey Maguire's hidtil fedeste rolle må være i "Fear and Loathing in Las Vegas" Hell Yeah!!
Free in serenity.
Gravatar

#19 filt 19 år siden

#19, ja, der er han for genial! Utroligt, han (nogen) kan være SÅ ulækker! :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#20 Lethal Injection 18 år siden

det var en rigtig god film, og tobey maguier er et perfekt valg. Måske lidt for tegneserie agtig.
Perhaps an attic shall I seek!

Skriv ny kommentar: