“Spider-Man” triumferer i dens primære mission, hvilket er at underholde sit publikum. Filmen har premiere d. 26 juni 2002 og har du læst ovenstående anmeldelse burde du ikke være i tvivl om, at dette ER årets bedste actionfilm.

Læs mere om Spider-Man i Spider-Man: Tema og konkurrence.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 PlattFuss6.7 21 år siden

Hmm fin anmeldelse jeg skal hvertfald ind og se den :-)

men er Columbia ikke eget af sony???
hvor smart er det så lige at føre sag an imod sig selv ??
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Det er vist Sonys arch-nemesis Samsung der har lagt sag an.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-vassago 21 år siden

Hvad skal man sige! Filmen er f**dme fed. Tobey Maguire er indbegrebet af Spider-Man. Et suverænt valg. Jeg forstår Bogarts 4 hatte.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-tED 21 år siden

Ingen flueknepperi i denne film:

Jeg tror at det er fordi at Harry er hans eneste ven og den eneste der vil være ven med ham.

Den oprindelige historie giver den forklaring at Spider-Man's maske forvrænger hans stemme. Der er heller ikke meget sammenhænge mellem en nørd, som Peter Parker jo er, og så Spider-Man. Og så vil kvinder jo også gerne snydes. ;-)

Måske er Green Goblin lidt sur over at være skizofren eller måske er han blot blevet en smule aggresiv som en bivirkning, som det smukt blev forklaret i filmen. :-)

Som gammel Spider-Man fan, der læste bladet (bladene) gennem 8 år, vil jeg give filmen 6 ud af 6.


Brok:
Tag ind og se den og håb på at børnene er lagt i seng, da de ikke forstår at holde deres kæft under en film. Kan man ikke arrangerer børn/forældre forstillinger?
Gravatar

#5 filmz-vassago 21 år siden

Der var heldighvis ikke så mange børn inde til den forestilling jeg så, det var også først 21.15

Men jeg er f**ndme træt af folk som sidder og kører sugerøret op og ned i cola'en, det larmer som bare helv**e. Eller sidder og vipper som en eller anden galning så det ryster hele rækken hen. Død over dem.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 Skobbolop 21 år siden

hvis man har læst spiderman utrolig meget kan ens forventinger egentlig aldrig opfyldes..og det gjorde mine da heller ikke...men jeg sys filmen er kanon og 5/6 er passende...

________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#7 filmz-baal 21 år siden

Jeg er et dårligt opdraget barn, og har derfor aldrig læst spiderman. Havde derfor ikke forventniger til filmen og havde ikke delt den enorme hype der var om spiderman.

Men nu har jeg set filmen og må erkende at den er intet mindre end KANON fed!!

Den er, som vassago skriver, perfekt afbalanceret og utrolig humørfyldt! Længe leve de genfødte instruktører!
Gravatar

#8 trekster 21 år siden

Jeg er enig. Kanon fed film. Jeg var helt oppe at ringe over alle scenerne hvor han springer fra hus til hus. Cooool!
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#9 Ju9or 21 år siden

"...Sam Raimi’s tribut TIL HANS EGEN FILM..."

Nu var jeg inde for at se filmen igår, fed film forresten. Glæder mig uendeligt til 2'eren.
...men hvad mener I med ovenstående ?
Gravatar

#10 azathoth 21 år siden

Onkel Ben kører i en gammel gul Oldsmobile. Bilen er magen til en som Sam Riami ejede da han lavede Evil dead, og som var med i selvsamme film... siden har bilen været med i de fleste af Riami's film...

Jeg tror det er det, anmelderen har ment!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: