“Spider-Man” triumferer i dens primære mission, hvilket er at underholde sit publikum. Filmen har premiere d. 26 juni 2002 og har du læst ovenstående anmeldelse burde du ikke være i tvivl om, at dette ER årets bedste actionfilm.
Læs mere om Spider-Man i Spider-Man: Tema og konkurrence.
#1 PlattFuss6.7 22 år siden
men er Columbia ikke eget af sony???
hvor smart er det så lige at føre sag an imod sig selv ??
#2 filmz-vassago 22 år siden
#3 filmz-vassago 22 år siden
#4 filmz-tED 22 år siden
Jeg tror at det er fordi at Harry er hans eneste ven og den eneste der vil være ven med ham.
Den oprindelige historie giver den forklaring at Spider-Man's maske forvrænger hans stemme. Der er heller ikke meget sammenhænge mellem en nørd, som Peter Parker jo er, og så Spider-Man. Og så vil kvinder jo også gerne snydes. ;-)
Måske er Green Goblin lidt sur over at være skizofren eller måske er han blot blevet en smule aggresiv som en bivirkning, som det smukt blev forklaret i filmen. :-)
Som gammel Spider-Man fan, der læste bladet (bladene) gennem 8 år, vil jeg give filmen 6 ud af 6.
Brok:
Tag ind og se den og håb på at børnene er lagt i seng, da de ikke forstår at holde deres kæft under en film. Kan man ikke arrangerer børn/forældre forstillinger?
#5 filmz-vassago 22 år siden
Men jeg er f**ndme træt af folk som sidder og kører sugerøret op og ned i cola'en, det larmer som bare helv**e. Eller sidder og vipper som en eller anden galning så det ryster hele rækken hen. Død over dem.
#6 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#7 filmz-baal 22 år siden
Men nu har jeg set filmen og må erkende at den er intet mindre end KANON fed!!
Den er, som vassago skriver, perfekt afbalanceret og utrolig humørfyldt! Længe leve de genfødte instruktører!
#8 trekster 22 år siden
#9 Ju9or 22 år siden
Nu var jeg inde for at se filmen igår, fed film forresten. Glæder mig uendeligt til 2'eren.
...men hvad mener I med ovenstående ?
#10 azathoth 22 år siden
Jeg tror det er det, anmelderen har ment!