“Sprængfarlig bombe” er en tynd kop te iblandet et par fnis og en vaklende historie. Med det i baghovedet er det ironisk, at den handler om en mand, der vil have sine biografpenge tilbage, fordi filmen var noget lort. På den måde lykkes det faktisk alligevel filmholdet at lave en meta-kommentar…
#11 filmz-The Omen 18 år siden
Der er jeg nu lidt uenig. Men de nyere danske komedie film er helt til bunds.
#12 keitel 18 år siden
Men jeg må så sige jeg kan fantastisk godt lide konceptet af at lave en film der tager på godt og grundig pis på Lars Von Trier, hold kæft hvor jeg da bare ikke kan snuppe ham, og siden han har brændt dannebrog af, har jeg bare lyst til at give ham et nakkeskud.
#13 blahblah 18 år siden
Hvad snakker du om? Der er lavet en del rigtig gode danske film, og Lie Kaas er en meget talentfuld skuespiller.
Du har tilsyneladende et eller andet problem med ham, må du sgu selv ligge og lege med, men man kan ikke komme uden om at han er en god skuespiller.
#14 jessup 18 år siden
#15 18 år siden
"man kan ikke komme uden om at han er en god skuespiller".
Det er da en smagssag. Han kan måske nogle håndværksmæssige ting, men en god skuespiller bør være alsidig. Han spiller altid den samme forurettede idiot.
At hele hans attityde så irriterer mig, er en anden sag.
#16 18 år siden
Okay, det var nok lidt firkantet sagt (#10). Men alle de crappy komedier drukner de udmærkede film, der rent faktisk kommer fra tid til anden. Man glemmer dem simpelthen i virvaret af solkonger og sprængfarlige bomber.
#17 blahblah 18 år siden
#18 18 år siden
#19 keitel 18 år siden
#20 blahblah 18 år siden
Han virker da en del flinkere end dig, du sidder bare og sviner ham, og indrømmer bagefter at du tog fejl "MEN HAN ER STADIG EN NAR!"
Kan jeg sgu ikke tage seriøst :D
Hvorfor er han en nar? For umiddelbart virker det som om det er dig der skulle have et par.