5. sæson af “Star Trek: The Next Generation” er ikke blot den eminente Emmy-slugers allerbedste årgang, men en af de bedste sæsoners sci-fi, der nogensinde er blevet transmitteret på tv. Der er ikke én eneste svipser blandt sæsonens 26 episoder, der både byder på rendyrket underholdning i særklasse og masser af stof til eftertanke. Og det fænomenale cast, som her har haft over 100 afsnit til at komme ind under huden på karaktererne, sætter aldrig en fod forkert. Så selv hvis du er skeptisk omkring “Star Trek”, bør du give denne udgivelse en chance – ikke mindst fordi afsnittene ser hamrende godt ud i HD og lyder endnu bedre, mens de mange timers ekstramateriale fascinerer og fornøjer. Make it so!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 The Insider 10 år siden

Tusind tak, René :)
War. War never changes.
Gravatar

#22 davenport 10 år siden

Ahmen, jeg elsker dine ST anmeldelser, specielt fordi du går så meget op i det, også det der sker uden for kameraet :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 The Insider 10 år siden

Dejligt at høre, man! :-) Jeg håber på at få 3. sæson af "Enterprise" til anmeldelse, når den udkommer i april herhjemme, og så krydser jeg fingre for, at de to sidste sæsoner af TNG udkommer i 2014 også. Det påstår rygtebørsen, at de gør. Glæder mig SÅ meget til at se "All Good Things..." i HD - synes det er den bedste serieafslutning, jeg nogensinde har set.
War. War never changes.
Gravatar

#24 Gasivodo 10 år siden

Sludder! Dexter var den bedste serie afslutning!!!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: