Star Trek kan virke som et fuldstændig uoverskueligt univers for uindviede sjæle, og med 11 spillefilm og 6 tv-serier i lasten (som tilsammen råder over omtrent 800 enkeltstående tv-episoder) er det let at støde på ét fordærvet æble i frugtkurven og afskrive hele sortimentet som råddent. Men hvis man har mod på at give sig i kast med franchisen, hvorfor så ikke starte fra begyndelsen? Paramount har udgivet en lækker boks til en overkommelig pris, der huser alle tre sæsoner af den allerførste “Star Trek”-serie samt talløse timers spændende ekstramateriale. Både billed- og lydkvaliteten er også i top, så uanset om man er en nysgerrig, nybagt trekkie eller en hardcore fan, der endnu ikke har købt serien på Blu-ray, er der god grund til at investere i denne attraktive æske.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 The Insider 12 år siden

Det ville være fantastisk!
War. War never changes.
Gravatar

#22 elwood 12 år siden

Eller også sku det bare være en fature man ku aktivere, du ved offer both things let the buyer decide, eller er det for meget magt og giv folket ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 Slettet Bruger [334849074] 12 år siden

Tak for svaret, Johan. :)

Ja, det er sgu et kæmpestort arbejde, men jeg smider gerne penge efter en BD-udgivelse, hvis det sker.

Haha, der gik lige et øjeblik, før jeg fangede meningen med den video, amazing. :D
Gravatar

#24 Nukleon 12 år siden

#17 Det ærgrer mig for jeg ville meget hellere se DS9 i HD end TNG.

Jeg har selv kigget meget på problemstillingen og har en enkelt tilføjelse:

Næsten alle skibene I serien blev også optaget på film, da de var fysiske modeller (indtil sæson 5 af Deep Space Nine). De behøver således ikke at lave nye computer modeller, da de bare kan scanne den gamle film og putte ny stjernebaggrund og planeter på.

Nogle af modellerne vil dog nok være så grimme i HD at de bliver nødt til at lave dem i CG, men alligevel en lille besparelse.
Gravatar

#25 The Insider 12 år siden

Jeg er stensikker på, at Paramount vil se det som en større besparelse at genskabe dem fuldstændigt i CGI. Det ville være for besværligt at scanne de gamle klip med modellerne, restaurere dem, og så kombinere realoptagelserne med CGI-phasers, stjerner etc. Jeg tror, de bliver genskabt fra scratch - også så de falder i hak med resten af de nye effekter. Men så længe de bare ærer kildematerialet, som man gjorde med restaureringen af TOS...
War. War never changes.
Gravatar

#26 Slettet Bruger [334849074] 12 år siden

Gravatar

#27 The Insider 12 år siden

Så er der lidt mere nyt :-)

http://www.digitalbits.com/#mytwocents

---

Before we post anything else, here's something fun for you Star Trek: The Next Generation fans that may have doubted our reports over the last several months that the TNG: Remastered project was underway. LeVar Burton just tweeted this yesterday with a picture of the gate to CBS Television City: "Stopped by to see how the TNG conversion to HD for Blue Ray was coming along..." I trust the rest of us will have the same experience soon enough, when CBS finally announces their "sampler" BD project, which SHOULD contain (according to sources we spoke with at Comic-Con) Encounter at Farpoint and a trio of other interesting demo eps. Thanks to Bits reader Daniel S. who shared the link with us.

---

Nice :-)
War. War never changes.
Gravatar

#28 Yggdrasil 12 år siden

#27
Rigtigt gode nyheder! Mon jeg kan vente med at se mine TNG dvd bokse til Blu-ray udgaven udkommer? hmmm
Gravatar

#29 The Insider 12 år siden

Make it so! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#30 The Insider 12 år siden

War. War never changes.

Skriv ny kommentar: