For i jagten på de lovede chokerende afsløringer, så glemmer Rian Johnson det solide opstarts-arbejde fra J.J. Abrams. De mange twist kræver for mange forklaringer. Far og søn gjorde det simpelt rørende, da vi begravede Han Solo i “The Force Awakens”. Gnisten var der. Nu bliver det op til J.J. Abrams igen at genantænde “Star Wars”-flammen, når trilogien slutter i 2019. Kraften er nemlig ved at falde i søvn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Star Trek fever 6 år siden

Efter at have læst Mortens anmeldelse, gik jeg ind til filmen, fuld af forhåbninger. For Morten tager ALTID fejl. Og ganske rigtigt. Jeg blev blæst ud at biografen. Fede effekter, gode one-liners, fin historie, osv...

Så tak Morten, for endnu et fejlskud. Dine negative anmeldelser, garanterer altid en god oplevelse
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#12 JulianPetersen 6 år siden

Jeg kan ikke forstå du har givet denne film 3 stjerner. Den fortjener simpelthen ikke så mange. Rian Johnson har for mig ødelagt den mest legendariske karakter fra min barndom. Han har forvandlet ham til en sur gammel mand. Plottet i filmen er til grin. Jeg har spurgt mig selv de sidste par dage, efter jeg så dette makværk i bio, om hvorfor alarmklokkerne ikke har ringet ved de folk der har noget at sige hos Disney. Rian Johnson burde være smidt på røven ud efter at have skrevet dette manus. Det er en joke og jeg er så skuffet.
Gravatar

#13 Geekalot 6 år siden

#12 Disney har været tilfredse med resultatet som mange af os andre også er. Disney er så tilfredse han skal lave de 3 næste efter JJ afslutter de nye 3 :)
Gravatar

#14 Geekalod 6 år siden

Geekalot (13) skrev:
#12 Disney har været tilfredse med resultatet som mange af os andre også er. Disney er så tilfredse han skal lave de 3 næste efter JJ afslutter de nye 3 :)


han skal lave en trilogi ja, men ikke de næste 3 episoder.
Gravatar

#15 Sentrax 6 år siden

Det er klassisk at gamle star wars fans ikke kan lide karakterudvikling. Det skal være de onde mod de gode. Og man er enten det ene eller det andet.

Det bliver udfordret i TLJ.

Og humoren.. helt ærligt har I glemt de gamle film? :D LOL!
Gravatar

#16 hgoenge81 4 år siden

Sentrax (15) skrev:
Det er klassisk at gamle star wars fans ikke kan lide karakterudvikling. Det skal være de onde mod de gode. Og man er enten det ene eller det andet.

Det bliver udfordret i TLJ.

Og humoren.. helt ærligt har I glemt de gamle film? :D LOL!


Lige præcis! Hold nu kæft, hvor kan folk blive prinsessefornærmede, når deres hysteriske ideer om, hvad filmen ville blive, bliver skudt i sænk. Hvis Luke havde flikflakket rundt som Yoda i AOTC, efter at have afskåret sig selv fra The Force i 30 år, havde det sgudda virket fuldstændig åndssvagt. 5 stjerner herfra.
---intet er så godt, der ikke er noget galt med det---

Skriv ny kommentar: