For i jagten på de lovede chokerende afsløringer, så glemmer Rian Johnson det solide opstarts-arbejde fra J.J. Abrams. De mange twist kræver for mange forklaringer. Far og søn gjorde det simpelt rørende, da vi begravede Han Solo i “The Force Awakens”. Gnisten var der. Nu bliver det op til J.J. Abrams igen at genantænde “Star Wars”-flammen, når trilogien slutter i 2019. Kraften er nemlig ved at falde i søvn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 KEiZ 6 år siden

OK, glæder mig stadig til at se den, men hvorfor er det at de alle skal skæres efter samme skabelon som de originale??

What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#2 Quadlegg 6 år siden

Er bestemt ikke enig i anmeldelsen. Var rigtigt godt underholdt og syntes at det var en værdig efterfølger
Gravatar

#3 Mejse 6 år siden

var bestemt underholdt og fik alt jeg forventede, men må give Morten ret i at "afsløringerne" var ret fesne og ikke særlig chokerende.
Gravatar

#4 Sentrax 6 år siden

At give denne film 3 stjerner er bare et forsøg på at chokere..
Useriøst.

Gravatar

#5 BatmAndreas 6 år siden

Av av av, som kæmpe Star Wars fan er jeg knust - Den fejlede over hele linjen, plottet, pace, humoren, Luke, universet, TFA opbygningen, det hele...
Kylo/Rey dynamikken er interessant men udforske's ikke nok. Jeg var da også underholdt, men jeg forventer meget mere af en Star Wars film.
Gravatar

#6 Reborn Sith 6 år siden

Til HrJust og #5, gider i ikke godt at holde jer langt væk fra flere Star wars film. I er jo umulige at stille tilfredse..
It's all good man. Saul Goodman
Gravatar

#7 Geekalot 6 år siden

Haha var lige ved at se hva tid den køre i den lokale biograf, til jeg så prisen :D
Gravatar

#8 Gorman 6 år siden

Glad for
At jeg ikke læste Mortens anmeldelse før efter jeg havde set filmem, for Morten du afslører altså lidt for meget af handlingen. Tilgengæld er jeg ikke helt uenig i din vurdering. Film er ok underholdning, men virker lidt i Tomgang uden at man rigtig bliver fanget. Og en del scener uden egentlig mening og fremdrift. Men 4 stjerner får den, kan stadig godt lide at se konceptet. Der er dog brug for at steppe op i den næste film.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#9 Geekalot 6 år siden

Endte med at komme ind og se den :) Er faktisk mere vild med den her en den JJ fik lavet, selv om den også er rigtig god. Eneste jeg ikke er vild med i den her, er at den humor der er, er lidt for over drevet efter min mening.
Gravatar

#10 Kaversmed 6 år siden

Er lige kommet hjem efter at have set den. Var bestemt ikke imponeret. Synes The Force Awakens var langt bedre.

Det var en rodebunke af en film med ligegyldige subplots og karakterer, man var fuldstændig ligeglad med. Ja, selv Luke føltes ugenkendelig og var til tider helt out-of-character. Jeg forstår i øvrigt ikke den praise Mark Hamill har fået ifm. denne rolle - det er ikke nogen mindeværdig performance. Og så synes jeg til tider, at CGI'en og brug af green/blue screen var mildest talt elendigt. Deres practical effects er fantastiske og giver Star Wars den der helt rigtige "feel", som CGI bare slet ikke kan efterligne, hvorfor går de ikke 100% practical på de ting, som kan være practical? Hvorfor er f.eks. Snoke CGI!?

Der er rigtig mange dårlige ting (og da også gode), jeg kan sige om denne film. Jeg tror, når der er gået noget tid og hypen har lagt sig, at denne episode vil stå som en af de dårligste i franchisen - i hvert fald for mit vedkommende.

2/5
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...

Skriv ny kommentar: