Det står forhåbentligt klart, at første sæson af “Stargate Universe” så absolut er pengene værd. De audiovisuelle præsentationer er ikke overvældende gode, men den stærkt karakterdrevne serie holder hele vejen, og der er masser af ekstramateriale til de interesserede. De mange lommefilosofiske og religiøse indslag er i bedste fald overfladiske, men det er ikke seriens formål at skrive en afhandling i filosofi, så hvis man kan leve med det, har man en masse underholdende timer i vente.
#1 Gridlock 13 år siden
#2 sizanx 13 år siden
#3 Djibyman 13 år siden
#4 filmz-loke76 13 år siden
#5 Slettet Bruger [2481391335] 13 år siden
Nå, jeg må jo bare købe de to sæsoner hjem til samlingen af alt det andet SG, jeg har stående og så håbe på at de får lavet et par tv-film ved lejlighed.
#6 Ghump 13 år siden
Eller sagt på den anden måde: Jeg er ikke enig med anmelderen ;-)
#7 Nexiz 13 år siden
Jeg synes første sæson var god. Anden sæson var fantastisk. Super ærgerligt at så god en serie skal stoppe på en cliffhanger!!!
#8 Spanner 13 år siden
3/6 for mit vedkommende. Den når aldrig op og bliver nær så interessant som BSG var, selv i de "dårlige" sæsoner.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#9 Conar 13 år siden
De kunne i det mindste runde den af med en film som de 2 Stargate SG1 direct to DVD film.
Stargate er iøvrigt produceret i Canada, men filmet i USA
De skulle have mindst 1 million seere, men havde i gennemsnit omkring 0,9 til sidst
Den sløve start skræmte mange væk. Det er ærgeligt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stargate_Universe
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Stargate_Univ...
#10 fidomuh 13 år siden
Sammenligningerne med Battlestar Galactica er delvist passende; SG:U proever ogsaa at koge success paa drama, drama, lidt mere drama og en baggrund med sci-fi.
Hvor det dog fungerer efter hensigten i BSG falder det grusomt til jorden i SG:U.
Serien er hamrende kedelig og forudsigelig.
SG:A var *LANGT* bedre, alene fordi den fokuserede paa Sci-fi.
Ufatteligt daarlig serie der burde vaere stoppet efter season 1.
Hvis man endelig ville have noget interessant, saa burde man kigge paa Firefly. Der kan man fandme undre sig over at den blev stoppet -.-