Træerne vokser imidlertid ikke helt ind i himlen, og efterhånden som vi træder ind i tredje akt, må det overbevisende persongalleri vige for en traditionelt plotdrevet fortælling, hvor de sædvanlige klicheer omkring væddeløb overholdes til punkt og prikke, og kedsommeligheden begynder at indfinde sig. Så er det lige ved, at jeg savner en Poul Reichardt, der bryder ud i skønsang som i “De røde heste” og derved forsyner filmen med en vis legende tone.

Den lidt skuffende sidste del skal dog ikke lægge skjul på, at “Storm” er en glimrende familiefilm og lang bedre end de frygtelige “Far til fire”- og Regner Grasten-film, som de sagesløse familier ellers altid udsættes for. Til trods for navnet tager den måske ikke ligefrem én med storm, men den er dog alligevel en sjælden perle i et hav af tomme glittersten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Spanner 14 år siden

Om Freddie i hunden ser en artsfælle, om han fyldes af medlidenhed


Mon ikke snarere der er tale om en lidelsesfælle?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#2 Nicki52 14 år siden

Jeg skal ihvertfald ser filmen, for den ser altså meget god ud, jeg kunne ikke lade være med at se traileren igen og igen. Og i traileren ser det ud til at Marcus Rønnov gør det godt. Skal se den i morgen eller på tirsdag.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 Nicki52 14 år siden

Synes den er stærkt undervurderet. Jeg vil give den 5 stjerner, hvis de havde gjort Søren Malling ondere.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 Nicki52 14 år siden

Nicki52 (3) skrev:
Synes den er stærkt undervurderet. Jeg vil give den 5 stjerner, hvis de havde gjort Søren Malling ondere.

Altså, han så for menneskelig ud.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 filmz-Narniabæver 14 år siden

Den ser god ud.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#6 Nicki52 14 år siden

Narniabæver (5) skrev:
Den ser god ud.


Den er ihvertfald bedre end de nye "Far til fire".
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: