“Street Fighter” er formentlig den værste videospilfilmatisering til dato, hvilket siger en del, eftersom genrens standard er så afsindig lav. BD-udgivelsens AV-præsentation er ikke ligefrem værd at skrive hjem om, og både kvantiteten og kvaliteten af ekstramaterialet er virkelig lav. Lad for guds skyld denne Blu-ray blive på den lokale videoforhandlers hylde og invester eventuelt i stedet i det splinternye, fantastiske “Street Fighter IV”-spil.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 elwood 15 år siden

#10 you welcome 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 The Insider 15 år siden

#8, billederne er fra min gode gamle dvd :-) Dengang non-anamorphic 16:9 var all the rage.
War. War never changes.
Gravatar

#13 elwood 15 år siden

hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 Dragon_Claw 15 år siden

Chun Li: My father saved his village at the cost of his own life. You had him shot as you ran away. A hero at a thousand paces!

Bison: I'm sorry... I don't remember any of it.

Chun Li: You don't remember?

Bison: For you, the day Bison graced your village was the most important day of your life. But for me... it was Tuesday.


He he, han er en slem mand ham Bison.
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#15 Patriarch 15 år siden

det sjove er... at lige den kommentar er ganske badass... den skulle bare havde været leveret i en anden film :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 knipsknips 11 år siden

En af de film jeg har lejet flest gange som barn.
Skal nok ikke gense den idag. Dengang var jeg vild med den, vil beholde mit minde.
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 11 år siden

#16 Sjovt nok synes jeg bedre om den i dag, end jeg gjorde dengang. Men det er ikke en særlig god film... ikke engang i Van Damme regi for en fanboy som jeg.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: