“Survival of the Dead” er en af de kedeligste zombiefilm i mange år. På nuværende tidspunkt burde det stå enhver klart, at zombiegenren kun kan holdes i live gennem mere originale film som “Zombieland” og “28 Days”-filmene, men Romero er tilsyneladende fanget i de gamle dogmer. Det er naturligvis ikke hans skyld, at filmen oven i hatten leveres med så elendig en AV-præsentation, men dette er blot endnu et incitament til at lægge pengene fra månedens dvd-budget et andet sted.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 13 år siden

Det ærgrer mig ufatteligt meget, at Romero ikke kan lave gode film mere. Jeg synes endda at LAnd Of The Dead var glimrende, men "efterfølgeren" (der vel egentlig er starten på en ny "..of the dead" serie af film) er dybt elendig.

Det skal lige nævnes, at Romero har og kan skaffe masser af penge til sine film, men han foretrækker at holde det på et lavt budget. Der var lidt undren omkring dette i anmeldelsen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 evermind 13 år siden

:( - men desværre forventeligt.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3 Nicki52 13 år siden

Glæder mig til at se om den danske zombiefilm bliver til noget. Den kan blive god, hvis man laver den ordentlig. Den er jo baseret på en bog, så sværere er det jo ikke. Kun hvis de ingen budget har.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 13 år siden

"Den" danske zombiefilm? Er der kun en?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 filmz-Utyske 13 år siden

Det kommer ikke som den store overraskelse, tiden er for længst løbet fra Romero, men han vil åbenbart ikke indse det.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 Karl Hungus 13 år siden

Nitte...

Jeg syntes også Land of the Dead var okay hvorimod Diary of the Dead var en stinker af rang. Denne her skal selvfølgelig kværnes alligevel men anmeldelsen fik lige forventningerne ned på gulvniveau.

Kom nu ind i kampen, Romero. Du er stadig The Godfather of Zombie-flicks!

Skriv ny kommentar: