“Taken 2” er ikke noget filmisk mesterværk, men det er forbistret god underholdning med ægte kultpotentiale, og det skyldes først og fremmest den evigt seje Liam Neeson. Ingen kan levere dumme replikker med så meget overskud som ham, såsom når hans datter spørger, om hun skal stoppe for politiet, og han svarer: ”Nej, jeg har lige skudt én af dem”. Det lyder bare så råt! Kunne du lide den første “Taken”, så er toeren et must – og så længe Liam Neeson er med, så er jeg også mere end frisk på en treer!
Se også: Filmz TV: “Taken 2”-interviews med Liam Neeson og instruktøren!
#21 The Insider 12 år siden
#22 Richard Burton 12 år siden
http://filmz.dk/forum/anmeldelser/salt-60377/page2
Knuz ;)
#23 Batsy 12 år siden
Havde etteren en hovedskurk overhovedet?
#24 Hr. Nielsen 12 år siden
#25 x marks the spot 12 år siden
Nej, men det havde toeren - og desværre ikke en særlig effektiv én IMHO. Det er jo en smagssag, men jeg var temmelig skuffet.
#26 filmkorn.dk 12 år siden
#27 Batsy 12 år siden
Jep, lidt det samme som de nye bond film, James bond fanger egentlig altid sidst kun en "fisk", og ikke selve hajen.
#28 emilernstsen 12 år siden
Den var direkte kedelig. Etteren var rigtig god underholdning, men denne her havde ikke en gang et klimaks. Hovedskurken er jo en tøsedreng.
#29 Lord Beef Jerky 12 år siden
Hahaha, jeg har flere gange sendt mails til politiken, da netop Søren Vinterbeg ofte kommer med en del usandheder i sine anmeldelser, da han åbenbart er for doven til at tjekke sine fakta. I hver mail slutter jeg også lige af med, at hvis de har brug for en mindre doven anmelder, skal de bare sige til. Svaret er dog altid "tak for mailen, beskeden er givet videre". Hvorfor fanden de ikke fyrer den klaphat, forstår jeg absolut ingenting af.
#30 KasperBS 12 år siden