Man kan ofte ikke se, hvad der foregår, og heller ikke høre hvad Liam Neeson siger, så det gør ikke så meget, at plottet i “Taken 3” falder fra hinanden nærmest fra det sekund, den danske fotograf Erik Kress’ flotte introsekvens fader ud. Liam Neesons karisma kan ikke længere bære en hovedperson, der måske er desperat, men mest af alt virker dumstædig i sin insisteren på at ordne hele den russiske mafia på egen hånd. Bryan Mills har vist set for mange formulariske B-actionfilm. Ærgerligt han ikke er blevet lige så træt af dem, som jeg er.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Silver666 9 år siden

'det virker, som om instruktør Olivier Megaton har skullet vise, hvor mange kameraskud han kan håndtere samtidig. Det afsindige klippetempo hæver desværre ikke intensiteten, men har snarere den modsatte effekt, idet øjnene bliver bombarderet i en grad, så hjernen bare lukker af for rabalderet. Der vel at mærke kun bliver til rabalder, fordi Bryan Mills konsekvent vælger at bruge næver i stedet for hjerneceller.'

Tak for den her info det betyder jeg ikke skal i bio og se Taken 3.
1eren syntes jeg var rigtig fed
.2eren var en forfærdelig action film
nemlig fordi action scenerne var så hurtig klippet at det for det meste var svært at følge med i hvad der skete?
mig og en kammerat fik dog et godt grin i bio
da jeg sagde til ham hvad skete der lige der?
hvortil han måtte svare det ved jeg ikke?
Gravatar

#2 Sjølle 9 år siden

" og kun holde pause for at smadre kranier og brumme i en telefon."

Jeg er normalt imod det fleste nedsablinger af film herinde, der ikke har dybde som Farven Lilla, og jeg kan godt lide Taken-filmene... Men det her er faen fisme den mest underholdende anmeldelse jeg længe har læst herinde :-D
Gravatar

#3 pow9199 9 år siden

Når jeg læser anmeldelsen, er jeg meget overrasket over at den får 2.
Gravatar

#4 akerman 9 år siden

Arh jeg hader det der med de hurtige klip... bruges alt for ofte :(
Gravatar

#5 Giraffen 9 år siden

Stupid, dum og trættende B-action


Så præcis ligesom den første film.
Gravatar

#6 MichChrisIp 9 år siden

En gennemført forfærdelig film. Der vel ikke en eneste kliché som ikke er med og som det er nævnt så er den hurtige klipning ødelæggende (Det skal væk den tendens).
Og slutningen, årh, f*ck nu af!

Lad os håbe de stopper her og og der ikke kommer en T4ken.
Gravatar

#7 David Munch 9 år siden

Well, plakaterne siger "It ends here", så man kan jo håbe.. ;)
Gravatar

#8 danish99 9 år siden

Giraffen (5) skrev:
Så præcis ligesom den første film.

Hold du dig til hobitten når vi snakker stupid film. Den første taken var klasse.

Expendables 3 er den mest stupide action film i mange år. Taken 3 er lige som iron man 3 bare uden den er for lange og for lidt action. Taken 3 er ok underholdning dog med for meget bourne kamera.
King
Gravatar

#9 Gasivodo 9 år siden

..og så er der lille mig - der bare ikke kan klare mere i 3'eren?!? æh, øh noget;P

Samt flere 4'ere (bliver sgu' min død)

1 var underholdende og mere er der ej..
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#10 danish99 9 år siden

Taken 3 er glimrende underholdning 4 stjerner fra mig.
King

Skriv ny kommentar: