Man kan ofte ikke se, hvad der foregår, og heller ikke høre hvad Liam Neeson siger, så det gør ikke så meget, at plottet i “Taken 3” falder fra hinanden nærmest fra det sekund, den danske fotograf Erik Kress’ flotte introsekvens fader ud. Liam Neesons karisma kan ikke længere bære en hovedperson, der måske er desperat, men mest af alt virker dumstædig i sin insisteren på at ordne hele den russiske mafia på egen hånd. Bryan Mills har vist set for mange formulariske B-actionfilm. Ærgerligt han ikke er blevet lige så træt af dem, som jeg er.
#1 Silver666 9 år siden
Tak for den her info det betyder jeg ikke skal i bio og se Taken 3.
1eren syntes jeg var rigtig fed
.2eren var en forfærdelig action film
nemlig fordi action scenerne var så hurtig klippet at det for det meste var svært at følge med i hvad der skete?
mig og en kammerat fik dog et godt grin i bio
da jeg sagde til ham hvad skete der lige der?
hvortil han måtte svare det ved jeg ikke?
#2 Sjølle 9 år siden
Jeg er normalt imod det fleste nedsablinger af film herinde, der ikke har dybde som Farven Lilla, og jeg kan godt lide Taken-filmene... Men det her er faen fisme den mest underholdende anmeldelse jeg længe har læst herinde :-D
#3 pow9199 9 år siden
#4 akerman 9 år siden
#5 Giraffen 9 år siden
Så præcis ligesom den første film.
#6 MichChrisIp 9 år siden
Og slutningen, årh, f*ck nu af!
Lad os håbe de stopper her og og der ikke kommer en T4ken.
#7 David Munch 9 år siden
#8 danish99 9 år siden
Hold du dig til hobitten når vi snakker stupid film. Den første taken var klasse.
Expendables 3 er den mest stupide action film i mange år. Taken 3 er lige som iron man 3 bare uden den er for lange og for lidt action. Taken 3 er ok underholdning dog med for meget bourne kamera.
#9 Gasivodo 9 år siden
Samt flere 4'ere (bliver sgu' min død)
1 var underholdende og mere er der ej..
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#10 danish99 9 år siden