Her til sidst skal MacFarlane takkes for at holde Boston-dialekten intakt gennem hele filmens spilletid, og ligesom dialekten er tro mod sin by, er folkene bag “Ted” tro mod komediegenren. Det har garanteret været nervepirrende at skulle gå fra en succesrig tv-serie som “Family Guy” til at instruere en film, der allerede er blevet hypet af fans af selvsamme serie. Men på trods af et forudsigeligt plot overvinder “Ted” sine begynderfejl og ender med at være både uforbeholdent sjov og oprigtigt varmhjertet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Zombi 11 år siden

En af de bedste komedier inden for de sidste 10 år. Den er netop både sjov og varm og så har den faktisk også noget på hjertet. Det er i hvert fald længe siden at en komedie har fået mig til at grine så meget.

5/6
Gravatar

#2 The Insider 11 år siden

Jeg fanger den i aften i Palads. Længe siden jeg har glædet mig så meget til en komedie :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 JannikAnd 11 år siden

The Insider (2) skrev:
Jeg fanger den i aften i Palads. Længe siden jeg har glædet mig så meget til en komedie :-)
Palads? Hvorfor ikke Empire?
Gravatar

#4 The Insider 11 år siden

Er Empire tæt på Jensens Bøfhus OG en McD? I don't think sooooooo.....
War. War never changes.
Gravatar

#5 loki 11 år siden

Jøsses. Husk en plads tæt på udgangen lol...
www.peakoil.dk
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 11 år siden

The Insider (4) skrev:
Er Empire tæt på Jensens Bøfhus OG en McD? I don't think sooooooo.....


Jeg er sikker på, at du kan finde en masse lort på fortovene omkring Empire... der er mere næring i, og det smager sikkert også bedre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 The Insider 11 år siden

Intet, INTET, kommer i nærheden af Jensens whiskeysauce på smagsfronten...
War. War never changes.
Gravatar

#8 moulder666 11 år siden

The Insider (7) skrev:
Intet, INTET, kommer i nærheden af Jensens whiskeysauce på smagsfronten...


Og det skal så åbenbart hældes på en McFeast og nydes med en gang softice som hovedret, hvis jeg læser hans planer korrekt...hmmm...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#9 Høegh 11 år siden

The Insider (7) skrev:
Intet, INTET, kommer i nærheden af Jensens whiskeysauce på smagsfronten...



Du har mange smagsoplevelser til gode så
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#10 Richard Burton 11 år siden

Husk kevlar vest!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: