Med mindre et mirakel indtræffer i stil med dem, der er til skue i “Terabithia – et hemmeligt land”, vil denne udsøgte guldklump forblive årets bedste familiefilm. Ungarske Gabor Csupos værk er en bevægende hyldest til den menneskelige fantasi, som aldrig sigter efter laveste fællesnævner eller virker nedsættende. Transferet er sublimt, lydsporet er næsten lige så godt, og ekstramaterialet er vedkommende. Ingen børnefamilies juletræ bør være foruden denne udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-kikuchiyo 16 år siden

Enig - den bør købes.
Gravatar

#2 filmz-protoZ 16 år siden

Filmen er god, MEN den blev markedsført 110% forkert i mine øjne.
Jeg blev ihvertfald i første omgange slemt skuffet over den. Men set på afstand er stadig en ok film
Gravatar

#3 MTK 16 år siden

Jeg blev virkelig positivt overrasket over denne film. I trailerne var den blevet fremstillet som en Narnia-klon, men heldigvis var den meget mere end det.

Især fyldte karaktererne en del mere end alskens effekt-gejl, hvilket gjorde den til en af de bedste børnefilm jeg mindes at have set i lang tid.
Gravatar

#4 filmkorn.dk 16 år siden

Meget positivt overrasket over den film. Traileren sælger den på et helt forkert grundlag. Og for helvede, hvor er Zooey Deschanel lækker!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#5 Skeloboy 16 år siden

Traileren, taglines, forsiden sælger det helt forkert...

En supergod film, der mere handler venskab end fantasi.

Den er simpel i sin historie, og stortset alle ville kun relatere den.
Gravatar

#6 filmz-xlarti 16 år siden

Det er ikke helt forkert det anmelderen skriver om kleenexen, det er svært at bevare sin cool facade under den her film :'(
Helt fantastisk film.

Skriv ny kommentar: