“The Terminator” formår stadig at skræmme, fange og underholde knap 20 år efter at filmen oprindeligt blev udgivet. Det er der ikke mange film, som kan blære sig med. En særdeles imponerende mængde ekstramateriale og en relativt imponerende lyd- og billedside, gør denne DVD til et fuldstændig uimodståeligt tilbud.

Klik her for at læse meget mere om Terminator-trilogien.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-smedt-meister 18 år siden

en udmærket film... men vil nu give den 5 stjerner
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#2 filmz-isaac 17 år siden

Det er SÅ skuffende at anmelderen ikke nævner Kyle Reese så meget som 1 gang.
Han er den bærende og altigennem største force i filmen.
At han giver den 6 stjerner kan jeg kun være enig i. Dog er hans fascination over Arnold, for meget da det overskygger Michael Biehns fremragende præstation.
Han spiller så eminemt, og med sådan en varme og passion, og brænder igennem på lærredet, at man ikke kan andet end elske hans karakter Kyle Reese.
DESVÆRRE var han kun med i ultimate Editions deleted scenes i Terminator2, han skulle have været meget mere med men:

han døde jo desværre i 1´eren til sidst.Så han var automatisk udelukket i 2´eren. DESVÆRRE.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 17 år siden

#2

Når nu du VIL hive denne gamle tråd frem, vil jeg da lige påpege, at i film, der handler om tidsrejser, A.I. og alt-ødelæggende robotter er INTET umuligt ;) Og derfor heller ikke din spoiler ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 filmz-Bruce 17 år siden

Stadig en god og underholdende film, men som dog er mærket lidt af tidens tand i effekterne og det begrænsede budget.

7/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 dolphinfriendly 17 år siden

Dejlig dyster og nådesløs actionflick med vores alle sammens Arnie.

5/6

Skriv ny kommentar: