Mens der stadigvæk hersker uvished om, hvorvidt den udskældte instruktør McG kan overraske sine mange tvivlere med sin kommende “Terminator”-film, er der nu vished om, at det lykkedes at lave en god tv-serie omhandlende karaktererne, som James Cameron opdigtede for 25 år siden. “Terminator: The Sarah Connor Chronicles” har sine mangler, men dens plusser opvejer dens minusser. AV-præsentationen er mere end hæderlig, og ekstramaterialet er også udmærket. Uanset om du er fan af “Terminator”-filmene eller ej, er føljetonen absolut et kig værd.
#1 T-1000 15 år siden
#2 The Insider 15 år siden
#3 inflector 15 år siden
#4 T-1000 15 år siden
#5 Åkepool 15 år siden
Jeg smider også 4/6 efter serien.
#6 fatcat 15 år siden
Men måske jeg får dem mere ind under huden i sæson 2 - men det er med lidt bange anelser jeg ser frem til den...
#7 BN 15 år siden
Og hvad kan sådan en tv-serie i øvrigt nogensinde blive, andet end en svag skygge af James Cameron's to mesterlige film? Jeg er ikke interesseret i at se de velkendte roller spillet af andre skuespillere - er ikke interesseret i at alt trækkes ud i tv-film-føljetonens monotone uendelighed og langsommelige stemning, eller i at se talløse variationer over den samme historie (og den samme terminator) igen og igen, sæson efter sæson. Gaaaaab .....
Nej, må jeg bede om Cameron's to intense film på hver et par timer. Én afrundet historie, og så slut.
#8 Kram 15 år siden
Utroligt nok så gør Brian Austin Green det faktisk okay, og Summer Glau er udmærket som Terminator, men ellers er der kun latter til overs for de øvrige.
Ville stemme 0 hvis jeg kunne, men 1/6...
Stop rape af Terminator franchise. Nu.
If winning isn't everything, why do they keep score?
#9 mimic 15 år siden
Stor fan af alle 3 terminator film, men der bare ik særlig meget at hente i denne serie.
Største plus jeg ka give den, er hende som spiller Sarah Connor.
Og nogle af de største minuser ved serien, er de sindsygt langt ude ting de får nogle af terminatorne til at gøre.
Sku ik undre mig at in the season 2 finale, at john endelig får dusket sin protector bot ;)
Terminator 3 var ingen cameron film, men den var langt, LAAANGT bedre end den her serie.
Og ville ik lide sige den er populær :) Sarah Connor serien fik en 2 sæson, nok begrund af den nye film, og nu er serien rykket til fredagen i USA, og den går hurtigt ned i seeer tal. 3.0 mill seere ved sidste afsnit, og det er gået ned ved hvert nyt afsnit.
Så tror nok den serie snart får kniven.
#10 MOVIE1000 15 år siden