Summa summarum så er “That’s My Boy” frastødende, intetsigende og unødvendig. Skuespillet er rædderligt, forholdet mellem Sandler som far og Samberg som den fortabte søn fungerer på ingen måde, og desuden er plottet fuldkommen forudsigeligt. Men filmens største hæmsko er og bliver den forfærdelige, uintelligente humor og Sandlers utålelige præstation.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Lehrmann 11 år siden

Har en svaghed for Mr. Deeds og så stoppede det der.

Funny People var en funny mands (Judd Apatow) forsøg på at lave en eksistentiel halvt indie/halvt Hollywood komedie. Lad os bare sige, det var en lidt smagløs cocktail.
Gravatar

#12 nwinther 11 år siden

Gys...

Sandler har i mange år været en skuespiller, jeg er gået LANGT udenom. Eneste undtagelse var Funny People, som et langt stykke af vejen viste sig af være original, blot for at ende som endnu en genindspilning af den samme film, Sandler har lavet de sidste... altid.

Men verden vil have lort, så får de lort - og lov til at betale for det.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#13 Richard Burton 11 år siden

Den sidste jeg så med Sandler var den glimrende Punch Drunk Love. Den definitivt sidste.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#14 LQmmel 11 år siden

Jeg stod helt af efter at have set Grown Ups... det var simpelthen det værste omgang lort jeg længe har været vidne til!
Gravatar

#15 HonoDelLoce 11 år siden

SIR Ridley Scott (13) skrev:
Den sidste jeg så med Sandler var den glimrende Punch Drunk Love. Den definitivt sidste.


Ingen Reign Over Me?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16 pow9199 11 år siden

Er jeg den eneste der synes der er fedt sønnen hedder Han Solo?
Gravatar

#17 Hr. Nielsen 11 år siden

pow9199 (16) skrev:
Er jeg den eneste der synes der er fedt sønnen hedder Han Solo?
Nej, du kan sikkert også finde andre....et eller andet sted (jeg har arbejdet steder hvor jeg tror de ville finde det sejt, hvis de altså havde været gamle nok til at vide hvem Han Solo var;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18 Riqon 11 år siden

#4 -

Jeg trak faktisk også lidt på smilebåndet, da jeg læste det der :)

Men derfor tror jeg stadig, det er en elendig film ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: