De senere år er der for alvor blevet pustet nyt visuelt liv i aldrende og nyere tegneseriefigurer, hvor “Iron Man” og “Hellboy II” hører til de seneste. Mest interessant i det forgangne år er ikke desto mindre “The Dark Knight”, og det er næppe en underdrivelse at konstatere, at det er bedste Batman-film til dato. Instruktøren Christopher Nolan har længe vist lovende takter, men nu sætter han for alvor trumf på, hiver esset op af ærmet og eksekverer med underholdning i absolut topklasse.
#11 MOVIE1000 15 år siden
men jeg giver den 6/6 man skal simpelhen ege den i sit hus lige meget hvad for en udgave det er bare man har den købte den da den bliv udgivet i dk har set den minimum 1 gang i ugen sammen med vennerne/familie
jeg synes at det er en skam at man ser så lidt til Alfred (Michael Caine) i filmen men jeg bryder mig jo heller ikke så meget om ham
#12 Riqon 15 år siden
Der er ikke nogen slettede scener at inkludere. Nolan klippede efter sigende ikke noget fra.
Hvis du ikke bryder dig om ham, hvorfor synes du så, det er en skam?
#13 kasper0204 15 år siden
Jeg havde netop forstået en dvd-anmeldelse som en anmeldelse, der lægger vægt på blandt andet ekstra materialet også, da dvd-formatet har masser af muligheder for dette. Og ja vist, som #10 nævner, er der også kommet en 2 disc udgave, men så skriver man da bare i denne anmeldelse, at 2 disc udgaven er at fortrække, netop på grund af ekstra materialet - derfor kunne den få 5/6 og denne udgivelse (Som jo ér fesen) få 4/6 - det ville give mere mening i min bog...
Men okay... I fremtiden vil jeg så huske, at en dvd-anmeldelse sagtens kan være en anmeldelse kun af filmen - også selvom ekstra materialet på disc 2 stinker langt væk... Giver stadig ingen mening, men det er der så meget, der ikke gør..
#14 fubar 15 år siden
Syntes det giver god mening.
Når jeg læser denne anmeldelse, så får jeg det indtryk at filmen er god, men ekstramaterialet stinker.
Hvilket rent objektivt set, vel er sandheden.
Det gør denne anmeldelse da også, der er et helt afsnit om det. At der så ikke er noget ekstramateriale kan anmelderen da ikke gøre noget ved.
#15 Bony 15 år siden
#16 The Insider 15 år siden
#17 MOVIE1000 15 år siden
#18 filmz-bigemaster666 15 år siden
'
batman 1889 4,5
batman returns 1992 3,5
batman forever 1995 3,0
batman og robin 1997 0,5 stinker
batman begins 5,0
the dark knight 6,0
det min menning
#19 MOVIE1000 15 år siden
har lavet min egen top 50 over de dvder jeg ejer og den har jeg sat ind så det blev til min julekalender i år og the dark knight kom på en 2. plads
#20 filmz-bigemaster666 15 år siden
terminator 1, 2 og 3
mummy collection
narnia prins caspian
ghost rider
hancock
the dark knight
hero wanted
transformres
22 tommeres fladskærm
og barry bedels eventyr bogen
og tøj
det var nogle delige gaver
fik to hancock eksemplar
og to dark knight eksmplar
så de skal byttes har i gode forslag hvilke film jeg kan måske bytte disse to film for knap over 400 kr?. Bare sig det undtagen gyser og splatter og romantik, noget med action