Alligevel så er der bare en grundlæggende fascination ved at se et menneske overleve på råt instinkt. Det er den fascination, der har gjort “Robinson Crusoe” til et af de mest velkendte værker i vestlig litteratur. Og det er det, der i enden gør “The Martian” til en god filmoplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Gasivodo 8 år siden

NOOOOOOOOOOOH (den nye Darth Vader udgave)
Mindst 5 eller jeg bliver prinsesse fornærmet;-)

..i det mindste har jeg stadig det litterære ophav..
..og den kunne ha' fået mindre..
..og jeg holder kæft og smutter i biffen;-/
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#2 silegnaV 8 år siden

Tommelfinger op for anmeldelsen.
Gravatar

#3 region 2 killer 8 år siden

Glad for at den ikke var mørk og eksistentiel.

Scott har allerede lavet den slags film.
Jaws 3 makes Jaws 2 look like Jaws and if Jaws: The Revenge hadn't surfaced to make Jaws 3 look like Jaws 2, Jaws 3 would have been known as the bigge
Gravatar

#4 zamm- 8 år siden

God anmeldelse! Lyder som en seværdig og opmuntrende popcornfilm hvor alt er muligt!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#5 sigma6 8 år siden

Latterlig film. Elendige one liners Matt Damon kommer med hele tiden. Den får speed til at virke intellektuel!
Gravatar

#6 akerman 8 år siden

Meget speciel film. Humoren fungerede ikke. Synes heller ikke rigtigt det var SÅ spændende at se på forskellige tekniske løsninger.. måske hvis det var en autentisk historie, så ville det have noget pondus.
Gravatar

#7 steadi07 8 år siden

Usædvanligt veludført film. Modsat #6, så fandt jeg humoren rimeligt vel overført fra bogen og til filmen. Og min totalt uvidenskabelige undersøgelse af salens reaktioner viste, at de fleste havde det på samme måde.

Et voldsomt imponerende cast, rimeligt afslappede effekter, omend jeg godt kunne have været uden
den nye slutning. Jeg mener.. Bogens var nu egentlig helt fin, så hvorfor vi lige skulle have en lidt sødere var ret unødvendigt.


Jeg er nok tæt på en 5'er.
Gravatar

#8 akerman 8 år siden

#6

En gennemsnitlig bio-sal griner jo af samtlige jokes i en Sandler-film.. tror jeg ikke rigtig du kan bruge som målestok for noget.
Gravatar

#9 Geekalot 8 år siden

#8 diskutere du med dig selv ? :)
Gravatar

#10 steadi07 8 år siden

akerman (8) skrev:
#6

En gennemsnitlig bio-sal griner jo af samtlige jokes i en Sandler-film.. tror jeg ikke rigtig du kan bruge som målestok for noget.


Hvis publikum til en Sandler-film kan lide Sandler-film, og finder den slags humor underholdende, så kan jeg vel godt bruge deres reaktion til at vurdere, om "Pixels 26" har formået at ramme et eller andet mål.

At "pøblen" nogle gange har mærkelige holdninger behøver ikke at betyde, at man ikke kan bruge deres reaktioner til noget som helst :)

Skriv ny kommentar: