“The Other Woman” bruger sine få virkemidler ret effektivt og skaber en komedie, som jeg tvivler på, de færreste ser som en åbenbaring. Problemet er mest at dens selvbillede peger lidt i den retning. Det er uheldigt, når den underliggende præmis kun lige viger lidt fra den slagne romancevej ved at lade tre kvinder tage udspekuleret hævn over den dumme mand. Den læner sig op ad “Sex and the City”, men prøver at være lidt mere skør og hælde afføringsmiddel, hundesavl og østrogenpiller i cosmoen. Men det bliver forceret og en lille smule hult, når den første og bedste hunk med bløde brune øjne gør dem rundtossede. Idéen bliver ikke fulgt til dørs, og det er kun Leslie Mann, der redder den hjem. Cameron Diaz skal måske se sig lidt bedre for, hvis hun vil blive ved med at kværne billetsalg hjem i million-klassen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 wimmie 10 år siden

T. Nielsen (10) skrev:
#9 Winnie, du er en kvinde med stil!


I know! :p

Jeg må nok takke mine forældre for en del af det; alle deres VHS-bånd var action, adventure, krig og gys - husker ikke én eneste rom-com ;)
De tidligste film-minder jeg har er Indiana-Jones, Gremlins, First Blood, Flammer over Floden, Ondskabens Hotel og Broen over Floden Kwai -samt en masse actionfilm fra de tidlige 80'ere; min stedfar havde en masse af de dér double feature VHS-bånd
:D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12 T. Nielsen 10 år siden

Lyder som en gennemgang af mine barndoms/ungdoms film:) Det er god stil, Jeps:-D
Baby, it's cold outside
Gravatar

#13 elwood 10 år siden

Billede 1
Mary og veninderne hyggede sig rigtigt, Mary havde lige mødt sin udkårene, han kaldte sig selv Mr. Filmz, og havde det hele Humor, så godt ud, og var nem og forstå, og snakke med, og så havde han en masse sjove venner, Veninderne var rigtig glade på Mary's vejne, og hun strålede som solen...

Billede 2
Her er Mary igen, efter brudet med Mr. Filmz, ja fordi her troede Mary hun havde fundet lykken, og så pludselig en dag havde han fuldstændig forandrede sig til en hun ikke kunne genkende mere, det var ikke den samme person som den hun faldt for i starten, og han havde gjort hende så ulykkelig, at selv hendes ven IMDB ved sin siden ikke kunne trøste hende, Stakkels Mary :(

Billede 3
Men så en dag, mødte hun Hr. Kino.dk...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 B.Pedersen 9 år siden

Den er ikke vær at bruge tiden på.

Skriv ny kommentar: