“The Other Woman” bruger sine få virkemidler ret effektivt og skaber en komedie, som jeg tvivler på, de færreste ser som en åbenbaring. Problemet er mest at dens selvbillede peger lidt i den retning. Det er uheldigt, når den underliggende præmis kun lige viger lidt fra den slagne romancevej ved at lade tre kvinder tage udspekuleret hævn over den dumme mand. Den læner sig op ad “Sex and the City”, men prøver at være lidt mere skør og hælde afføringsmiddel, hundesavl og østrogenpiller i cosmoen. Men det bliver forceret og en lille smule hult, når den første og bedste hunk med bløde brune øjne gør dem rundtossede. Idéen bliver ikke fulgt til dørs, og det er kun Leslie Mann, der redder den hjem. Cameron Diaz skal måske se sig lidt bedre for, hvis hun vil blive ved med at kværne billetsalg hjem i million-klassen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 9 år siden

Jeg har aldrig forstået fascinationen af Cameron Diaz. Jeg har altid syntes, hun var et ekstremt irriterende indslag i komedier såvel som seriøse film.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 steadi07 9 år siden

#1 - Jeg vil godt tilføje Leslie Mann til den liste.

Overvejer alligevel at invitere veninden med ind og se den her. Hvis den bare er minimalt sjov, så passer det mig fint. Det er lang tid siden, at jeg har set en komedie i biffen.
Gravatar

#3 Kruse 9 år siden

Riqon (1) skrev:
Jeg har aldrig forstået fascinationen af Cameron Diaz. Jeg har altid syntes, hun var et ekstremt irriterende indslag i komedier såvel som seriøse film.


Jeg er helt med dig i den sag. Jeg har også svært ved at holde hende ud. Og så synes jeg ikke engang at hun er særligt køn.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Silver666 9 år siden

Ligesom en kvinde ikke skal anmelde f.eks The Expendables eller andre film som henvender sig til mænd
.Så skal en mand ikke anmelde en chick flick han er den forkerte mål gruppe og visa versa.
Gravatar

#5 T. Nielsen 9 år siden

#5 Så er det jo fint det er en mand, så kan jeg som mand nemlig bedre bedømme om lige denne her, måske ville være noget for os mænd;-)

Jeg skal så erkende, da jeg læste anmeldelsen i går, da forstod jeg den ikke tror jeg?
Baby, it's cold outside
Gravatar

#6 Riqon 9 år siden

Silver666 (4) skrev:
Ligesom en kvinde ikke skal anmelde f.eks The Expendables eller andre film som henvender sig til mænd
.Så skal en mand ikke anmelde en chick flick han er den forkerte mål gruppe og visa versa.


Undskyld at jeg nu er lidt direkte, men sikke da noget kønsfikseret pladder! Mænd kan sagtens værdsætte gode romantiske komedier, og kvinder kan sagtens værdsætte gode action- og gyserfilm. Det fremgår som regel af anmeldelsen, når en anmelder har et problem med en genre som helhed, men selv disse anmeldelser kan være værd at læse.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 9 år siden

Tvivler anmelderen mon oprigtigt på, at de færreste ser filmen som en åbenbaring? Fuck, en kringlet sætning, der nok skal forstås omvendt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Gasivodo 9 år siden

Leslie Mann YAY! Men at være gift med hende.. mnjah?!

Bonus spørgsmål:
Har hun nogensinde spillet: En gammelklog, alt om favnende, rolig hippie sjæl/kvinde?

Misforstå mig ej, hun er skide god som - feminint sammenbrud, lige på trapperne:-D
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#9 wimmie 9 år siden

Riqon (6) skrev:
Silver666 (4) skrev:
Ligesom en kvinde ikke skal anmelde f.eks The Expendables eller andre film som henvender sig til mænd
.Så skal en mand ikke anmelde en chick flick han er den forkerte mål gruppe og visa versa.


Undskyld at jeg nu er lidt direkte, men sikke da noget kønsfikseret pladder! Mænd kan sagtens værdsætte gode romantiske komedier, og kvinder kan sagtens værdsætte gode action- og gyserfilm. Det fremgår som regel af anmeldelsen, når en anmelder har et problem med en genre som helhed, men selv disse anmeldelser kan være værd at læse.


Enig! Jeg er MEGET mere til gys, action og sci-fi end chick-flicks!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10 T. Nielsen 9 år siden

#9 Winnie, du er en kvinde med stil!
Baby, it's cold outside

Skriv ny kommentar: