“The Salvation” er en film, der har meget større potentiale, end den forløser, men selv når den er mest forudsigeligt konventionel, er den stadig medrivende og underholdende. Hvis Levrings ambition var at genopfinde westerngenren, så har han fejlet. Men der er på den anden side ingen grund til at undskylde for at have lavet en effektiv og visuelt interessant genrefilm. Hvis man skulle ønske sig noget, der er anderledes ukonventionelt, så kan man jo passende give “Præriens skrappe drenge” et genkig. Den er i hvert fald ’unik'.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 bjarke 9 år siden

Jeg synes desværre, at det er en noget kedelig omgang. Klichétung og med for få mindeværdige momenter og karakterer. Men ja, en sådan cirka meget gennemført western, når det kommer til looket, og så passer Mads perfekt til den beskidte prærie. Jeg giver den 3 ud af 6 stjerner.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#2 Rolias 9 år siden

Jeg synes det er en af de dårligste(, danske) film, jeg har set længe. Jeg så den til en testvisning, og det var ikke den store positivitet at spore hos folk efter filmen. Men heldigvis er smag og behag jo forskellig. :)

Skriv ny kommentar: