John Carpenters “The Thing” er en tidløs gyserklassiker, der er værdig til at blive nævnt i samme åndedrag som “Alien” og “Eksorcisten”, og som konstituerer højdepunktet i Carpenters respektable karriere. Både filmens og genrens tilhængere bør øjeblikkeligt erhverve denne Blu-ray. Udgivelsens transfer er millimeter fra at score topkarakter, lydsporet er ligeledes fremragende, og der medfølger timevis af exceptionelt ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Patriarch 15 år siden

Helt bestemt en super film. Holder idag, modsat (efter min mening) Escape from New York.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 Michael Andersen 15 år siden

Sakset fra en sur bruger blandt mange på Filmz - The Pre-Internet Version - dateret ca. 1981-82:

Årh hvad mand, endnu en genindspilning! Så er Hollywoods hjerneløse filmindustri da løbet tør for ideer igen. Sikke nogle barfodsindianere, så hvad bliver det næste? Genindspilninger af "Cape Fear", "Ocean's Eleven", "Dawn of the Dead", "3:10 To Yuma" og "The Fly", måske? Det kan i hvert fald kun gå galt. Hvis lortet ikke er i stykker, så lad være med at reparere det. Det er bare kolonorm nedtur, Hollywood!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13 filmz-Le Samouraï 15 år siden

Det er fa'me bred ymer, det der... :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#14 Bohemian 15 år siden

en af mine aboslutte favoritter ! og en af mine få 10'ere på imdb : )

Glæder mig til at opleve den på BD
Free in serenity.
Gravatar

#15 The Insider 15 år siden

#12, hehe, genialt! :-) Og egentlig også meget sigende.
War. War never changes.
Gravatar

#16 Killkaj 15 år siden

Den må jeg OGSÅ eje på Bluray!!:D
Gravatar

#17 keitel 15 år siden

Kanon anmeldelse, og helt enig- skal også have den på Blu Ray nu!
Gravatar

#18 ChrisNoe 14 år siden

6/6 er da minimum at give den ;D

Kanon film!
Gravatar

#19 MOVIE1000 14 år siden

På BD giver den det samme indtryk, som første gang jeg så den på dvd, men den føles mere moderne på BD end den egentlig er hvis man tænker på hvilket år den er fra, dels pga af de skarpe billeder og lyd, men også pga af dens effekter, som jeg stadig er dybt imponeret over, helt 100 % sikker John Carpenters bedste film

for første gang herinde er jeg 100% enig i anmelderen :) ellers så er det bare fordi jeg ikke læser dem :P
6/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 chronaden 14 år siden

sq denne tråd lige resurrectes efter 2 år? :P
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: