Jovist, “Titanic” er sentimental og forudsigelig (og ikke blot, fordi vi alle sammen godt ved, at skibet vil synke), men al kritik forstummer, når James Camerons Oscar-sluger for alvor kommer op i gear og skildrer Titanics forlis med en autenticitet og intensitet, der får nerverne til at sitre, og det fænomenale cast opvejer Camerons noget kluntede dialog. Der udkommer mange vigtige BD-udgivelser i år, men næppe mange af samme kaliber som denne. “Titanic” er en regulær åbenbaring i 3D, lydsporet er fænomenalt, og udgivelsen rummer talløse timers pragtfuldt ekstramateriale. Hvis du er fan eller 3DTV-ejer, er udgivelsen simpelthen et must, og selv hvis du ikke forguder “Titanic”, bør du tage et nærmere kig på denne blændende Blu-ray.
#21 The Insider 12 år siden
#22 Highland Park 12 år siden
Jeg krydser fingre for, at jeg ikke kværner de forkerte bønner.
#23 The Insider 12 år siden
#24 Highland Park 12 år siden
Du skal også have mange tak for billedformatsammenligningen. Det er fornemt og unægteligt noget mere brugbart, end da onfilm for nyligt demonstrerede forskellen i billedkvalitet mellem henholdsvis den nye og en ældre Indiana Jones-udgivelse ved hjælp af to små billeder:
http://www.onfilm.dk/Nyhed/Nyhed.aspx?NyhedId=1018...
#25 The Insider 12 år siden
#26 PredatorX 12 år siden
#27 Batsy 12 år siden
Angående spil den her slå den uden tvivl:
Angående film: samme film!
I win!
God andmeldese Johan, tror dog nok aldrig jeg får den på BD. Synes simpelthen den er så kedelig, den eneste grund jeg har lyst til at se den er pga Bernard Hill, virkelig en overset skuespiller.
#28 Ericmase 12 år siden
#29 Batsy 12 år siden
Aner ikke hvad du snakker om!,
#30 Riqon 12 år siden