Jovist, “Titanic” er sentimental og forudsigelig (og ikke blot, fordi vi alle sammen godt ved, at skibet vil synke), men al kritik forstummer, når James Camerons Oscar-sluger for alvor kommer op i gear og skildrer Titanics forlis med en autenticitet og intensitet, der får nerverne til at sitre, og det fænomenale cast opvejer Camerons noget kluntede dialog. Der udkommer mange vigtige BD-udgivelser i år, men næppe mange af samme kaliber som denne. “Titanic” er en regulær åbenbaring i 3D, lydsporet er fænomenalt, og udgivelsen rummer talløse timers pragtfuldt ekstramateriale. Hvis du er fan eller 3DTV-ejer, er udgivelsen simpelthen et must, og selv hvis du ikke forguder “Titanic”, bør du tage et nærmere kig på denne blændende Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 PredatorX 12 år siden

Og som hedder Troll 2 hehe...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#62 The Insider 12 år siden

Damn, har ikke set den i sin helhed siden 2005, men jeg har sjældent moret mig så kosteligt. Der var især en af troldene, som så HELT fantastisk grim ud... Jeg var især vild med scenen, hvor familien er på øverste etage og smider flere trolde ned ad trapperne, og man bliver ved med at genbruge det samme skud af én trold, der ryger ned ad trapperne.
War. War never changes.
Gravatar

#63 PredatorX 12 år siden

The Insider (62) skrev:
Damn, har ikke set den i sin helhed siden 2005, men jeg har sjældent moret mig så kosteligt. Der var især en af troldene, som så HELT fantastisk grim ud... Jeg var især vild med scenen, hvor familien er på øverste etage og smider flere trolde ned ad trapperne, og man bliver ved med at genbruge det samme skud af én trold, der ryger ned ad trapperne.

Det er ganske enkelt en perle man ikke må undlade at forkæle sig selv med :D
Gravatar

#64 PredatorX 12 år siden

Dog er No Retreat No Surrender stadig verdens sjoveste film.
Gravatar

#65 MMB 12 år siden

Apropos Titanic og dårlige film, er der nogen, som har set itanic: La leggenda continua..., der i øjeblikket ligger nummer 1 på IMDb's liste over dårligste film?
Gravatar

#66 doom WAD 12 år siden

Jeg udviser altid en sund skepsis når ordet onkel kommer i spil. Mange løgnere indleder gerne en røverhistorie med "min onkel gjorde engang dit eller dat". Vær altid på vagt overfor onkelanekdoter.

Skriv ny kommentar: