#10 uenig med dig Transformeres er en god film men det nok fordi duer ældre en mig så Tmnt i dag syndes den var god men shredder kunne ggodt været med en ham der max ding e noten 4 stjerner
Har svært ved at acceptere, at folk siger Transformers var og er en "god" film. Men ok da - smag og behag...
:-)
Du skal dog huske på, at (lille spoiler...) TMNT har en masse indirekte relationer til Shredder og lægger meget op til en sequel med ham som badguy... Filmen er jo lavet som en fortsættelse til de foregående. Og Shredder døde (måske) jo i 2'eren...
Det der irriterer mig ret meget, er at der er en del ekstra materiale på den engelske og amerikanske dvd, men alt det er åbenbart fjernet fra de nordiske udgaver, hvilket jeg ingenting fatter af. Det er for ringe! Men ellers end rigtig god film.
Jeg er i konflikt med mig selv, og kan ikke helt gøre op med om jeg synes den var okay eller dårlig.
Det nostalgiske element havde sin rolle at spille... flere scener bragte mig tilbage til barndommen. Men jeg opdagede samtidig, at jeg pludselig var blevet lidt for voksen...
Et "irriterende" element for mig, var blandt andet at de fire turtler i hele spilletiden slog fra sig med sine våben uden at ramme andet end - wow! - fjendens våben; til gengæld var de gode til at sætte ind med et spark. Og lur mig om et tilrettelagt spark ikke pludselig ramte, hvorimod en dødsensfarlig, skarpsleben klinge fejlede. "Men det har noget med overfladeareal at gøre, forklarer stuntkoordinatoren..."
Dog ikke noget, der havde betydning for filmen som sådan. Det er heller ikke noget man bør studse over, genren taget i betragtning. Jeg var stadig underholdt på et helt acceptabelt niveau. Hvilket kvilificerer filmen til:
#11 filmz-jeangrey55 17 år siden
#12 filmz-Mumbles 17 år siden
Har svært ved at acceptere, at folk siger Transformers var og er en "god" film. Men ok da - smag og behag...
:-)
Du skal dog huske på, at (lille spoiler...) TMNT har en masse indirekte relationer til Shredder og lægger meget op til en sequel med ham som badguy... Filmen er jo lavet som en fortsættelse til de foregående. Og Shredder døde (måske) jo i 2'eren...
#13 filmz-Erlingur666 17 år siden
#14 Cowabunga 17 år siden
#15 Julian 17 år siden
Det nostalgiske element havde sin rolle at spille... flere scener bragte mig tilbage til barndommen. Men jeg opdagede samtidig, at jeg pludselig var blevet lidt for voksen...
Et "irriterende" element for mig, var blandt andet at de fire turtler i hele spilletiden slog fra sig med sine våben uden at ramme andet end - wow! - fjendens våben; til gengæld var de gode til at sætte ind med et spark. Og lur mig om et tilrettelagt spark ikke pludselig ramte, hvorimod en dødsensfarlig, skarpsleben klinge fejlede.
"Men det har noget med overfladeareal at gøre, forklarer stuntkoordinatoren..."
Dog ikke noget, der havde betydning for filmen som sådan. Det er heller ikke noget man bør studse over, genren taget i betragtning.
Jeg var stadig underholdt på et helt acceptabelt niveau. Hvilket kvilificerer filmen til:
3/6 skildpaddeskjold