Gravatar

#1 filmz-Is 17 år siden

Elendig!
2/6
Gravatar

#2 fatcat 17 år siden

Fremragende!
5/6

Måske man er en anelse nostalgisk - fordi man har fulgt de kære padder fra starten - men selv om jeg forsøger at være objektiv kan jeg ikke få den til at være elendig. Bevares den er ikke en Pixar-film - men på sine egne præmisser og med historikken i baghovedet er den imo fremragende...
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#3 filmz-Kadann 17 år siden

Enig i anmeldelsen, det var faktisk en gang habil underholdning. Det er ikke sikkert den havner på filmhylderne, men jeg kedede mig ikke.

4/6
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#4 Bobby Singer 17 år siden

Det kunne være man skulle give den en chance, jeg var ivhertfald helt vild med serien, som barn.
Idjit
Gravatar

#5 filmz-jeangrey55 17 år siden

transformres er ik rædsom den mellem god ikke super god har ikk set tmnt den i endu håber den er god
Gravatar

#6 Slettet Bruger [2229686867] 17 år siden

Men i modsætning til størstedelen af animationsfilm disse dage er filmen blottet for åndssvage platheder.

- Det passer bestemt ikke efter min mening. Det er den platteste (den med den mest plattede humor) tegne- eller 3D-film jeg har set i mange år.

Kan bestemt ikke anbefales som en seriøs film eller blot en sjov komedie.

3/10
PLEASE DELETE THIS ACCOUNT!
Gravatar

#7 nygaardpetersen 17 år siden

Jeg kan også kun give dig ret i det nostalgiske lag. Den tog mig tilbage til barndommen (-:
4/6
Gravatar

#8 Crash 17 år siden

TMNT har altid været lidt sejt for mig, og jeg glæder mig personligt til at få fingerne i denne lille spændende sag. Mon ikke den overrasker mig positivt, har i hvert fald set frem til den ;)
Gravatar

#9 moulder666 17 år siden

Jeg vil sige, at det er en ganske underholdende film - med mellemrum! Der er et par lange passager, hvor man bare er ved at kede sig ihjel og resultatet er givet på forhånd, og man bare venter på at de tager sig sammen til at vise det nødvendige mellemspil.
Hvad? Kom Leonardo virkelig tilbage fra junglen?

Og ville der virkelig komme en konfrontation mellem Leo og Rafael?

I min mening bruger de for meget tid på det...men derudover er jeg ganske enig med anmelderen...på nær lige det med Transformers, men man kan heller ikke være lige enig hver gang! :-)

Et lille 4-tal herfra.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 filmz-Mumbles 17 år siden

Transformers har endnu flere lange passager, og jeg var ikke ene om at kede mig ihjel ti lden film. Under hele Transformers gør man ikke andet end at sidde og vente på, at et eller andet sker. Den første halvanden time sker der absolut intet for historien...

TMNT er derimod ganske underholdende, henviser tit til de gamle film og har en start og ende. Simpel historie ja, men tusind gange mere underholdende end Transformers...

Skriv ny kommentar: