Det er alt sammen temmelig overraskende, når nu “The Tourist” er instrueret af Florian Henckel von Donnersmarck, som tidligere stod bag den mesterlige “De andres liv”, og selvom filmen er befolket af så kompetente skuespillere som Paul Bettany, Timothy Dalton og Rufus Sewell, så kan den ikke finde på noget interessant at bruge dem til. I stedet sidder man opgivende tilbage, mens de kedsommelige begivenheder udspiller sig, og da verdens vel nok mindst overraskende plot-twist dukker op, har man for længst mistet enhver interesse. Denne turist bør omgående få sit visum tilbagekaldt.
#1 MMB 13 år siden
Dog må jeg indrømme, at jeg er ved at være træt af alle de punchlines, som bliver smidt ind i slutningen af jeres anmeldelser. I dette tilfælde denne her: "Denne turist bør omgående få sit visum tilbagekaldt." Det er sgu lidt for kliché efterhånden.
#2 Babo Rises 13 år siden
#3 zamm- 13 år siden
#2 Du vild nok! Mon ikke Filmz har en ledig stilling...
Men nu er der tre værdige film at se i biffen. 127 Hours, Black Swan og The Fighter... hvis man spurgte herinde blandt Filmz-brugere efter jeres mening hvad der er bedst at se, hvilken en ville det så være? :)
#4 IK 13 år siden
Tre virkelig fremragende film, men hvis jeg skulle gense en af filmene, ville det nok være Black Swan. Den gjorde størst indtryk på mig, og er lige en lille tand bedre end de andre.
#5 fazz 13 år siden
Ingen tvivl se mesterværket "Black Swan"
#6 Betelgeuse 13 år siden
Af de tre film du nævner, er Black Swan uden tvivl den bedste. 127 Hours og The Fighter og også begge værd at tage ind og se, men Black Swan må du altså ikke snyde dig selv for.
#7 dix3n 13 år siden
#8 Babo Rises 13 år siden
4/10
#9 MadMartigan 13 år siden
Det her er vitterlig én lang reklame film, for Venedig, Sony Vaio og Angelinas forskellige tøj valg.
Jeg begriber simpelthen ikke hvorfor denne film er blevet lavet?
1½/6 Den halve er for Angelinas kommentar om Depps ansigt til sidst, og for Muse nummeret Starlight til ved rulleteksterne..
#10 MadMartigan 13 år siden
Hvis nu man er stor fan af North by Northwest, og aldig har hørt om denne Charade der er nævnt i andmeldelsen, er Charade så i samme kaliber som North by Northwest, eller bare lidt under?