Til slut er det mest imponerende ved “Transformers: Age of Extinction”, at objekt-pigen, spillet forventeligt af Nicola Peltz, holder makeup-masken og de malede læber helt perfekt til trods for, at hun er blevet jagtet, bortført og beskudt af rumrobotter i 160 minutter. Maybe it’s Maybelline?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Sjølle 9 år siden

Kruse (39) skrev:
@Sjølle: Mangler du også evnen til at slå hjernen fra og slå hjertet til og nyde den melodramatiske mormonsk-inspireret teen-romance "The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 2" og dens fantasy-fortælling, siden at du giver den en dårlig karakter?

Hvor må det dog være trist at være så låst i sin smag, så man ikke kan mønstre en teenagers glæde over så mange ømme blikke og stort fortalt romance af en kærlighedsfilm, og bare sige "ÅÅÅRRRH JAAAER MAND!

Ja, den retorik kan man mønstre på enhver film, men det gavner ingenting. I stedet for at kritisere andre for ikke at kunne en film man godt kunne lide, og uden noget belæg pålægge dem alverdens grunde og intentioner bag dette, så kunne man istedet fokusere på at skrive hvad man selv kunne lide og fik ud af filmen.


Point taken Kruse! jeg kan godt se hvad du mener. Dog har jeg aldrig set Twilight filmen, og jeg har INGEN ide om hvorfor den står anmeldt med 1 stjerne??? Jeg må have kigget på den, og klikket på anmeld, ved en fejl..... det sagt, så har jeg en fornemmelse af, at jeg næppe ville have givet den synderligt høj karakter, da jeg syntes den lyder frygtelig... og derfor kan jeg godt se din pointe!

Jeg tror jeg lod mig provokere af Transformers anmeldelsen, da jeg har læst og hørt SÅ mange rakke ned på den , og kalde den latterlig, barnlig, pinlig osv osv.... og jeg syntes bare det er god underholdning. Derfor har jeg nok været provokeret og uforstående over for at man ikke kan være lidt til det hele (hvilket det så viser sig, at anmelder faktisk er), men der er så mange der virkeligt har travlt med at kloge sig i diverse filmfora

Men eksemplet med Twilight.... der fik du mig sgu, for selvom jeg ikke aner hvorfor jeg har fået klikket på 1 stjerne, da jeg ikke har set den, så forestiller jeg mig ikke at jeg ville kunne sætte mig ind i dens teen-pladder-romance univers, og give den synderlig høj karakter. Så jeg må nok bøje mig lidt her

Dog syntes jeg stadig ham Bruno er en temmelig nedladende og ubehagelig type, som er rimeligt træls at diskutere med herinde :-)
Gravatar

#42 T. Nielsen 9 år siden

Det er jo bare fordi ham Bruno skriver så rationelt fornuftbetonet (det meste af tiden må jeg tilføje, inden du smider dit klaphat es:), at han er svær at argumentere imod. Indrøm det nu bare:-D
Baby, it's cold outside

Skriv ny kommentar: