“Transporter 2” er endnu et søm i Luc Bessons hærgede kiste. Det er egentlig ikke nogen forfærdelig film som sådan, men det er heller ikke nogen særlig god film. En enormt middelmådig og uoriginal omgang actionspektakel serveret på en dvd uden brugbart ekstramateriale overhovedet, men dog med en fin AV-præsentation. Udelukkende for fans.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 thomas040 18 år siden

jeg var nu godt underholdt.. men der var få scener som ikke helt holdt i action-henseende... og historien var meget meget tynd og latterlig.... ..

men stort set alle scener, undtagen de få, var meget imponerende... og jeg mener at jeg en enkelt gang sagde "wow".... så det var fornøjeligt... hende kvindemennesket med maskinpistolerne, skulle have haft lukket munden, eller øvet sig i skuespil inden... det var højest utroværdigt
Failure is a zero out.
Gravatar

#2 dome 18 år siden

Har overhovedet ikke kendskab til Transporter 2.
Er det en DVD der kan anbefales hvis man synes at det fede i 1'eren mest af alt var bilscenerne?
Yes sirs!
Gravatar

#3 thomas040 18 år siden

ja... i den grad... hvis du syntes bilscenerne var fede... så ville du kunne lide toeren
Failure is a zero out.
Gravatar

#4 dome 18 år siden

Well, jeg tror dit ord. Har bestilt filmen, så må jeg jo se om det holder :)
Yes sirs!
Gravatar

#5 filmz-Munk 17 år siden

Ganske god drengerøvs underholdning, hvis man er til den slags. Indimellem fine aktion sekvenser og fremragende bilkørsel, selvom enkelte scener dog bliver for overdrevne..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#6 BossDanmark 17 år siden

Jeg synes at det er en fed film - hvis man er til den første, skal man ikke snyde sig selv for denne nummer 2. Jeg vil da give den udemærket anmelder Johan ret i kretikken om skuespillet - men hvad - det går stærkt og jeg var underholdt på den store måde! Kom endelig med en 3'er. :-)
"Jeg ska' ha' noget coke. Det ska' jeg da ha'. Det ska' jeg da haaaaa'"
Ulrich Thomsen som Peter i 'Blinkende Lygter'

#7 17 år siden

#8 17 år siden

hov fejl sorry
Gravatar

#9 erlandsen 17 år siden

God action, til tider meget dårlige effekter, kølig stil statham... Den kommer på hylden sammen med de andre drengerøvsfilm :-)
En af de fedeste ting er Stathams forhold til sin bil og sine jakkesæt - haha...

En af scenerne havde "underlægningsmusik" som fik mig til at tænke på Sin City... mener helt bestemt det er det theme - andre der tænkte over der?
moi

Skriv ny kommentar: