Respektindgydende actionsekvenser, charmerende karakterer, en god humor og en allerhelvedes karismatisk Jason Statham i titelrollen gør “Transporter 3” til halvanden times hæderligt tidsfordriv på trods af den banale historie. Intet nævneværdigt ekstramateriale medfølger på dvd’en, men AV-præsentationen er simpelthen blændende, så fans af filmføljetonens forrige kapitler bør afgjort notere udgivelsen på indkøbslisten, og genrens andre tilhængere bør i det mindste overveje at leje “Transporter 3”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 MOVIE1000 14 år siden

jeg var underholdt lige fra start til slut og det er cool at se Robert Knepper som skurke rollen jeg giver den 4 stjerner den slår 2eren men ikke 1eren mangehan af action scenerne var lidt rodet og man nåede næsten ikke at se hvad der skete før han steg ind i bilen igen og kørte videre for at give de næste en gang tæv
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 lagoni 14 år siden

Fedt instruktørnavn.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 filmzkim 14 år siden

De skulle have stoppet ved 1'eren, for den er faktisk god.
Gravatar

#4 Ericmase 14 år siden

Er lige blivet færdig med at se filmen og den var ok. 4/6 stjerner herfra. LOL! Jeg troede lige at der stod Olivier Megatron! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#5 Patriarch 14 år siden

Er det nødvendigt/anbefalelseværdigt at se de andre først?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 elwood 14 år siden

Nope!

1'eren er dog min farvorit, jeg synes faktisk 3'eren var kun marginalt bedre end 2'eren, som var så dårlig, 1'eren har et par ret kreative slåskampe.

Min farvorit er Olietønderne og Pedalerne fra en racer cykel.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Outbound Sith 14 år siden

Hvad sker der på billede 2 i anmeldelsen? Jeg troede, han var homoseksuel...? ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#8 corleone82 14 år siden

enig i at den er bedre end to'eren.. men hvor meget siger det egentlig... Statham i hovedroller er sgu generelt bare = en halvdårlig film
Gravatar

#9 MOVIE1000 14 år siden

#8 synes du. de er ikke de bedste men man får sku underholdning for pengene i alle hans film. men ligefrem at kalde dem halvdårlig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: