Som det er, bliver de mest dramatiske optrin, at forsangeren ikke vasker fingre efter, at han har tisset, og at Stig punkterer med sin veteranbil. Lidt flere koncertoptagelser havde formodentlig hjulpet på filmen. Det eneste hele nummer, vi får, er “Sleeping My Day Away”, som hurtigt bliver filmens bedste øjeblik. Det får dog også en til at tænke på, at en decideret koncertfilm ville have været en del mere seværdig. Som appetitvækker til bandets kommende turne og albumudgivelse er filmen hæderlig, men den efterlader dog ingen tvivl om, at den ægte vare på alle måder er at foretrække.
#1 Dragon_Claw 16 år siden
#2 hey now 16 år siden
Well, nu er der også en del år imellem 1989 og 2002. Alting forandrer sig, også D-A-D, derfor synes jeg også man skal se Soft Dogs pladen som en del af den udvikling. Ville sgu være skuffet hvis de aldrig ændrede noget. Ligefrem at miste respekten for D-A-D pga. af Soft Dogs er måske lidt grinagtigt:-)
#3 Highland Park 16 år siden
#4 Benway 16 år siden
#5 Dragon_Claw 16 år siden
Seriøst mand, jeg er stadig ikke kommet mig, efter jeg første gang så "Softdogs" i fjernsynet i sin tid. Det var ligesom bandet havde lavet en sukkersød kærligheds ballad (i forhold til deres forrige musik), som får 2 Live Crews "Me so horny" sang til at ligne en Grammy vinder.
#6 filmz-jannikdp 16 år siden
Desuden er Pop forkortelse for popular, og det var den plade bestemt ikke... Lawyered!
#7 Dragon_Claw 16 år siden
Ugh, den her udtalelse er simpelthen så bizar & ikke værd at bruge en kommentar på.
P.S. Da jeg snakkede om Softdogs, så var det kun sangen jeg talte om & ikke hele pladen.
#8 Spanner 16 år siden
Så er det da endnu mere besynderligt at miste al respekten for DAD, hvis du kun baserer det på et enkelt nummer.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#9 Dragon_Claw 16 år siden
#10 filmz-jannikdp 16 år siden