“Universal Soldier: Regeneration” gør mere eller mindre, hvad den siger på pakningen: Den regenererer en døende franchise via en heftig dosis action, der får adrenalinen til at pumpe. Filmen har lige så få hjerneceller som sine zombieagtige helte og skurke, og slutningen er en anelse abrupt, men filmen er et must for fans af serien, de medvirkende muskelbundter og hårdkogt action af den gamle skole. BD-udgivelsens transfer har sine skavanker, men lydsporet er næsten fejlfrit, og ekstramaterialet er slet ikke tosset.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 kasperfmn 13 år siden

Super anmeldelse, Johan! Om end jeg selv mener den er en lille 5'er, mere end en stor 4'er, så rammer du meget præcist min mening om filmen - det til trods for dine gakkede synspunkter på actionmesterværket The Expendables!
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg er mere på en stor 3'er eller i bedste fald en lille 4'er. Instruktionen er absolut det mest interessante imens actionscenerne ofte er lidt uinspirerede og selve plottet meget forglemmeligt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 filmz-ab 13 år siden

Du er squ herlig, Johan.. En af de få der tør give denne slags film så høje domme. Respekt!! Jeg har en forkærlighed for den første film, men har endnu ikke set denne her..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: