Takket være sin betydelige karisma har Denzel Washington en tendens til at stjæle rampelyset fra sine medspillere, men Chris Pine, som denne gang har udskiftet Star Trek-uniformen med en gul arbejdsvest, holder fint skansen, og de udgør et sympatisk par, som man gerne vil se klare skærene. Det er en ikke storladen eller vidtløftig beretning, vi er vidne til her, men som en direkte, effektiv og medrivende genrefilm er “Unstoppable” bestemt en fornøjelse. Dette er et togsæt, som man gerne vil lege med.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 Gasivodo 13 år siden

#10 Damn du har jo ret. Hvordan i alverden kunne jeg glemme den? Suk Det var dengang skuespillere ikke spildte tid på stuntmænd!

#11 Har faktisk set den!? Tunnellerene var bare kedelige...
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#13 IK 13 år siden

"Kapring i høj fart" er da den ultimative tog-film - Steven Segal sparker røv ;)
Gravatar

#14 filmz-Myrepip 13 år siden

Suk, jeg glemte én! John Frankenheimers vidunderlige "The Train". Selvom jeg betragter The General som i en klasse for sig, så er Frankenheimers "smadring" af to lokomotiver en gedigen affære og Burt Lancaster i topform. Læg mærke til, hvorledes man bomber en togstation, alt inklusive. Nej det er IKKE special effects. Hele "lortet" blev wired med sprængstoffer og benzin i flere uger, for at blive sprængt til atomer i ét hug. Tjek iøvrigt optagelserne af afsporingen til sidst. Det er timing :)



Og 10 minutter omkring optagelserne af filmen (4:04 begynder togsammenstødet i farver og tjek fra 7:42 for sprængning af togstationen. Det var sgu effekter :)

"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#15 thomas040 13 år siden

Lad mig lige høre jeres mening guys; er DET her ikke filmen som speed 2 burde have været?
Failure is a zero out.
Gravatar

#16 filmz-ab 13 år siden

Tynd film med mange klicheer. Forstår slet ikke den så gode omtale af filmen. Den var direkte (amerikansk) kvalmende visse steder. Persongalleriet kan ikke være mere klichéfyldt, men jeg må indrømme tiden fløj afsted. Tempomæssigt kører den spinkle historie derudaf, og der er også flotte billeder, selvom Scott's stil minder lige rigeligt om en mtv musikvideo, som trætter en..

5/10
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#17 wimmie 13 år siden

Har altid haft en svaghed for tog-film - Silver Streak, Runaway Train, Cassandra Crossing og Narrow Margin er alle fede film :)
Selv Kapring i Høj Fart er én af de "bedre" Seagal-film :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18 Gasivodo 13 år siden

Med fare for BANN'!

#17 Når du ser film, omhandlende ting på skinner. Er du så toget eller tunnellen?


Gusten med ynkelig sans for humor. I know;-D

Men det er Under Siege 2 Fa'me også!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#19 elwood 13 år siden

Og skurken i Under Sige 2 er så grum, modbydelig og kold, og...

Waaa waaa waaaa!!!! den dumme fede mand har taget min CD til min bærbar, nu kan jeg ikke skyde med satelit-laser mere waaa waaa!

... Ehmm jeg mener... nej bare glem det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 Gasivodo 13 år siden

Tja! Så blev den set.

3 ud af 6 Altså godt håndværk, men ikke mere.


Silver Streak (1976) Still A number one;-)
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: