Det siges, at bruden til sit bryllup skal bære noget nyt, noget gammelt, noget lånt og noget blåt. “Valerian” har masser af gammelt og lånt fra alt det andet fantasy i rummet, imens det blå er erstattet med green screen. Men helt afgørende mangler der noget nyt, før Laureline og jeg kan sige ja til dig, Valerian.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Mardin 6 år siden

Genbrug? Det er jo samtlige andre film der har genbrugt fra Linda og valentin bladene, inkl Star Wars der har tyv stjålet derfra :-)
Gravatar

#2 Pistolprinsen 6 år siden

Du har misforstået, Morten anmelder - det er ALLE de andre Sci-Fi, der har "lånt" fra Linda & Velentin!
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#3 Gorman 6 år siden

Har lige set filmen. Helt klart seværdig - er fyldt med passioneret inspiration fra tegneserien. Folk der ikke har kendskab til serien, vil måske finde den lidt langtrukken, da den bruger god tid til at beskrive miljøet. Burde der komme en 2'er? Nej egentlig ikke efter min mening. Denne filmatisering er dejlig at se - billederne er fantastiske, særligt i 3D - men den er efter min mening nok i sig selv og giver ikke behov for flere efterfølgende film. De vil nok blive lidt tamme - og der ser så heller ikke ud til at der bliver økonomisk fundament herfor :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 Justin 6 år siden

#3
"Folk der ikke har kendskab til serien, vil måske finde den lidt langtrukken"
Præsis, følte det som om jeg var kommet ind midt i 3. sæson at en tv serie

måske hvis den brugte lidt mindre tid på miljøet og lidt mere tid på hvem er hvem og hvorfor, ville det hjælpe

Skriv ny kommentar: