Ligesom den første sæson af “The Walking Dead” springer tv-seriens anden årgang ud af starthullerne med manér, men den bliver gradvist mindre ambitiøs og mindre uhyggelig. På trods af et par solide afsnit og flere effektive øjeblikke er sæsonen alt i alt en noget blandet landhandel, og hvis “The Walking Dead” ikke skal ende som en fodnote i gysergenrens leksika, skal den 3. sæson dæleme levere varen. Seriens fans vil formentlig købe denne udgivelse under alle omstændigheder, og de kan glæde sig over, at afsnittene både ser godt ud og lyder godt på Blu-ray, samt at ekstramaterialet er ganske hæderligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 MMB 12 år siden

Sæsonkortet koster jo 200 kr. :(
Gravatar

#52 The Insider 12 år siden

Okay, det mente jeg også, det kostede, sidst jeg tjekkede, men Highland Park nævnte 142 kr. Måske var det andetsteds? Anyhow, det er helt sikkert værd at investere i alle episoderne. Glæder mig ubeskriveligt meget til Episode 4.
War. War never changes.
Gravatar

#53 MMB 12 år siden

Nu er jeg kommet til at købe det, og jeg regner med at gå i gang med det samme. =)
Gravatar

#54 The Insider 12 år siden

Feeeeedt! Husk, at det kun bliver bedre og bedre, hvis du ikke bliver hooked øjeblikkeligt.
War. War never changes.
Gravatar

#55 MMB 12 år siden

The Insider (54) skrev:
Feeeeedt! Husk, at det kun bliver bedre og bedre, hvis du ikke bliver hooked øjeblikkeligt.

I will! :) Ellers sender jeg dig regningen. :P
Gravatar

#56 Highland Park 12 år siden

Foeller (51) skrev:
Sæsonkortet koster jo 200 kr. :(
Så må der være lagt afgifter oven i beløbet, for $24.99 svarer pt. til 144 kr.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#57 MMB 12 år siden

Episode 1 (af spillet) var ret middelmådig. Jeg håber, det bliver bedre. :)
Gravatar

#58 The Insider 12 år siden

Det siger du jo bare for at være på tværs! Men episoderne bliver nu også kun bedre og bedre...
War. War never changes.
Gravatar

#59 MMB 12 år siden

Nej, helt seriøst. Jeg gider ikke spille zombiespil for at babysitte en pisseirriterende pige med kasket. :P Og når man har en økse, må det for helvede være muligt at nakke ham den pissesure gamle mand bagfra. Hold nu op, han er irriterende. Der er lidt for meget sniksnak til min smag, men når det er sagt, så synes jeg det er superfedt, at man skal lave vigtige valg undervejs.
Gravatar

#60 Nicki52 12 år siden

The Insider (58) skrev:
Det siger du jo bare for at være på tværs! Men episoderne bliver nu også kun bedre og bedre...

Ej, treeren var nu ret kedelig.
Der kunne man ikke forhindre mordene.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: