Ligesom den første sæson af “The Walking Dead” springer tv-seriens anden årgang ud af starthullerne med manér, men den bliver gradvist mindre ambitiøs og mindre uhyggelig. På trods af et par solide afsnit og flere effektive øjeblikke er sæsonen alt i alt en noget blandet landhandel, og hvis “The Walking Dead” ikke skal ende som en fodnote i gysergenrens leksika, skal den 3. sæson dæleme levere varen. Seriens fans vil formentlig købe denne udgivelse under alle omstændigheder, og de kan glæde sig over, at afsnittene både ser godt ud og lyder godt på Blu-ray, samt at ekstramaterialet er ganske hæderligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 Nicki52 12 år siden

Kan ikke forstå jeres kritik. De bygger karakterene op i showet. Carl, Dale, Carol og Daryl fik større roller, hvor de videre blev bygget op. Lori og Ricks forhold blev også bygget videre på. Jeg er meget glad for der var handling, gik måske langsomt. Det dårligste afsnit er nok fjerde i anden sæson. Der skete næsten ikke noget. Men ellers var der dog en fin dosis vandrer og farer. Men det bliver svært at overgå sæson afslutning som er perfekt i mine øjne. Og Maggie og Hershel er to af mine yndlingspersoner.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#62 Highland Park 12 år siden

Foeller (57) skrev:
Episode 1 (af spillet) var ret middelmådig. Jeg håber, det bliver bedre. :)
Har du spillet de andre episoder, og i så fald hvad synes du så om dem?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#63 MMB 12 år siden

Highland Park (62) skrev:
Har du spillet de andre episoder, og i så fald hvad synes du så om dem?

Læs Konsol-tråden! Har ikke lavet andet end at skrive om spillet derinde. :D Men jeg synes, det bliver bedre, men det er nok også, fordi det tager lidt tid at leve sig ind i universet, forstå figurerne samt vænne sig til den til tider lidt irriterende styring.

Du kan roligt gå i gang med det, og selv hvis du ikke synes spillet i sig selv er godt, hvilket jeg dog trods alt synes, det er, så vil de store valg i spillet give anledning til nogle spændende diskussioner. Jeg har diskuteret en del med Insider fx, og vi er stort set altid uenige om de vigtige beslutninger. :P
Gravatar

#64 Highland Park 12 år siden

Foeller (63) skrev:
Jeg har diskuteret en del med Insider fx, og vi er stort set altid uenige om de vigtige beslutninger. :P
Lader du da altid folk sidde i rævesaksen? :P

Tak for tippet. Normalt følger jeg slet ikke med i konsoltråden.
Gravatar

#65 MMB 12 år siden

Highland Park (64) skrev:
Lader du da altid folk sidde i rævesaksen? :P

Tak for tippet. Normalt følger jeg slet ikke med i konsoltråden.

Hehe, nej. :P Jeg vil ikke rigtig afsløre, hvor vi er forskellige, da det lidt er nogle kæmpespoilers, men du må meget gerne afsløre dine beslutninger, når du er færdig med de forskellige episoder.
Gravatar

#66 MMB 12 år siden

Ved nærmere eftertanke så tror jeg, det jeg har skrevet i konsoltråden er i spoilers stort set det hele, så det kan bedre betale sig at læse kontroltråden, efter du har spillet det lidt. :)
Gravatar

#67 Highland Park 12 år siden

Tak Foeller, det var også min tanke. Desuden har du jo svaret på mit spørgsmål. :)
Gravatar

#68 Slettet Bruger [2577443290] 12 år siden

Jeg gik i gang med resten af sæson 2 her i weekenden, så'en for lige at give den en ekstra chance og så jeg evt. kan hoppe på sæson 3.

Jeg opgav efter to afsnit, jeg har helt mistet interessen for den serie desværre.
Gravatar

#69 doom WAD 12 år siden

Jeg synes den er mega fed og glæder mig til 3. sæson
Gravatar

#70 Kruse 12 år siden

utyske (68) skrev:
Jeg gik i gang med resten af sæson 2 her i weekenden, så'en for lige at give den en ekstra chance og så jeg evt. kan hoppe på sæson 3.

Jeg opgav efter to afsnit, jeg har helt mistet interessen for den serie desværre.

Hvor langt var du inde i sæson 2? For jeg valgte at holde fast, og den bliver skam bedre et stykke inde i sæsonen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: