Ligesom den første sæson af “The Walking Dead” springer tv-seriens anden årgang ud af starthullerne med manér, men den bliver gradvist mindre ambitiøs og mindre uhyggelig. På trods af et par solide afsnit og flere effektive øjeblikke er sæsonen alt i alt en noget blandet landhandel, og hvis “The Walking Dead” ikke skal ende som en fodnote i gysergenrens leksika, skal den 3. sæson dæleme levere varen. Seriens fans vil formentlig købe denne udgivelse under alle omstændigheder, og de kan glæde sig over, at afsnittene både ser godt ud og lyder godt på Blu-ray, samt at ekstramaterialet er ganske hæderligt.
Skriv ny kommentar:
#61 Nicki52 12 år siden
#62 Highland Park 12 år siden
#63 MMB 12 år siden
Læs Konsol-tråden! Har ikke lavet andet end at skrive om spillet derinde. :D Men jeg synes, det bliver bedre, men det er nok også, fordi det tager lidt tid at leve sig ind i universet, forstå figurerne samt vænne sig til den til tider lidt irriterende styring.
Du kan roligt gå i gang med det, og selv hvis du ikke synes spillet i sig selv er godt, hvilket jeg dog trods alt synes, det er, så vil de store valg i spillet give anledning til nogle spændende diskussioner. Jeg har diskuteret en del med Insider fx, og vi er stort set altid uenige om de vigtige beslutninger. :P
#64 Highland Park 12 år siden
Tak for tippet. Normalt følger jeg slet ikke med i konsoltråden.
#65 MMB 12 år siden
Hehe, nej. :P Jeg vil ikke rigtig afsløre, hvor vi er forskellige, da det lidt er nogle kæmpespoilers, men du må meget gerne afsløre dine beslutninger, når du er færdig med de forskellige episoder.
#66 MMB 12 år siden
#67 Highland Park 12 år siden
#68 Slettet Bruger [2577443290] 12 år siden
Jeg opgav efter to afsnit, jeg har helt mistet interessen for den serie desværre.
#69 doom WAD 12 år siden
#70 Kruse 12 år siden
Hvor langt var du inde i sæson 2? For jeg valgte at holde fast, og den bliver skam bedre et stykke inde i sæsonen.