Med “Wall Street: Money Never Sleeps” har Oliver Stone skabt en velspillet og forbavsende spændende cadeau til idealistisk krigsførelse på børsen. Filmen måtte gerne have været mere dristig og mindre sentimental, men den overgår i sidste ende sin hæderlige og næsten 25 år gamle forgænger. Produktionens flotte billeder og mindeværdige lyde gengives fornemt på Blu-ray, og ekstramaterialet er velproduceret og dybdeborende. For fans af filmen og Stone er denne udgivelse et must.
#1 Gasivodo 13 år siden
Men, "Alexander" medgørlig mainstreamfilm? mnjaøøh NEJ!
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#2 filmkorn.dk 13 år siden
Jeg giver filmen 5/6, synes den er forbandet underholdende og sætter tyk streg under, hvor fantastisk en fortæller Stone er. Ja, ok, så var der lige den der "Alexander", men bortset fra den, så er Stone en fantastisk fortæller. "Hånden" sagde du? Ja, ok, også bortset fra den.
#3 FixX 13 år siden
#4 keen 13 år siden
#5 OxxY 13 år siden
#6 Babo Rises 13 år siden
7/10
#7 Silver666 13 år siden
.Men for dem der ikke har syntes jeg i burde skifte det nederste billed i anmeldelsen det under Ekstra Materiale ud med et andet
er lidt en SPOILER ;-)
#8 Justin 13 år siden
og det er det også, valget af LaBeouf hjælper på ingen måde på det,
endnu et eksempel på hvorfor man ikke bør lave en toer
#9 wimmie 13 år siden
Anyway, glæder mig faktisk lidt til at se filmen - har hørt meget blandede anmeldelser - men var rigtig glad for 'Wall Street' (dengang Charlie Sheen var seværdig og havde charme), og Oliver Stone har ikke skuffet mig særlig mange gange.
PS. 'The Hand' med Michael Caine er da en fed lille gyser :D
#10 Spanner 13 år siden
Jo det er
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem