Man må desværre erkende den triste sandhed, at der er en stor forskel på at lave en 3-minutters sketch og en 102-minutters spillefilm, også selvom Akiva Schaffer altså leverede en fornem spillefilmsdebut i form af “Hot Rod”. Her i “The Watch” er der enkelte vellykkede jokes, som illustrerer, hvorfor Schaffer er en af nøgleforfatterne på det amerikanske komedieshow “Saturday Night Live”, men desværre er hovedparten af “The Watch” præget af kedsommelig tomgang, og dét er som bekendt sjældent noget, man griner af.
Se også: Filmz TV: Bag om science fiction-komedien “The Watch” med Ben Stiller
#1 Lord Beef Jerky 12 år siden
#2 HonoDelLoce 12 år siden
Øj, hvor ville jeg ønske, at denne sætning stod i starten af anmeldelsen, så jeg vidste, at jeg ikke kunne bruge den til noget som helst :D
Vince Vaughn... Brillere foran et kamera? Come on, what is this? The twilight zone?
#3 Lord Beef Jerky 12 år siden
#4 Batsy 12 år siden
Hvad er den hedder, den der hvor han er sammen med Owen Wilson og så de smadre/boller alle mulige piger til nogle bryllupper. Synes den var rigtig morsom, og Vince kan godt være morsom og er enig her med dig!
#5 HonoDelLoce 12 år siden
Det er nok et spørgsmål om smag :)
Jeg synes personligt aldrig at Vince Vaughn er andet end irriterende, og formår at ødelægge selv gode jokes med sin påtagethed.
Sekvensen mellem ham og Armstrong i Dodgeball er dog ualmindelig skæg, synes jeg.
#6 Lehrmann 12 år siden
#7 WbcMatt 12 år siden
#8 BN 12 år siden
Jeg bryder mig heller ikke om ham som komedieskuespiller, men han har dog ved én lejlighed gjort et godt indtryk, nemlig i 'Return to Paradise', hvor han spiller en 100 procent seriøs rolle.
#9 HonoDelLoce 12 år siden
Den må jeg så nok indrømme ikke at have set :)