Historie er der ikke meget af og heller ikke logik for den sags skyld. Først spærres Marcus og hans kærestes kreditkort, fordi Marcus har købt en kjole til $4000, men senere i filmen har han igen fået købt nyt tøj. Hvordan vides ikke. Trods mangel på historie er “White Chicks” i al sin enkelthed til tider yderst morsom, men der er lidt for langt imellem de rigtig sjove scener og så de klicheagtige scener, som da Marcus’ kæreste ringer mens han prøver tøj og salgsassistenten snakker om at få presset hovedet ind. “White Chicks” presser sig dog op på tre kameraer, p.g.a. karakteren Latrell Spencer og de lårklaskende scener.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-mike-ace 19 år siden

Denne film er klart en af de sjoveste jeg har set i år, godt nok er der filmfejl osv. men hvilken film er der ikke det i, og måske mangler filmen noget historie, men humoren synes jeg er på det rette sted i denne film. hvilket gør en hel del...

//mike
Take the Ride, Die with pride

#12 19 år siden

Er det tilladt at kommentere en film man kun har set 1/3 af? Efter 1/2 time med hænderne krampagtigt knyttet om biografstolen armlæn og krummede tæer var jeg røv og skosåler. Mit stikord til at skride var pruttescenen med de eksende ben på dametoilettet, der - foruden at være set 1000 gange før - kræver at man er amerikaner for at kunne trække på smilebåndet eller alternativt forarges. Den vildeste superstinker. Kan man stemme nul point?
Gravatar

#13 filmz-terry t 19 år siden

Synes også den er megasvag.

Skriv ny kommentar: