Det er svært at se, hvem en film som “The Wicker Man” henvender sig til. Folk, der på forhånd har set den klart overlegne britiske thriller med bl.a. Christopher Lee, som filmen er baseret på, ved allerede, hvordan fortællingen ender. Andre vil garanteret demonstrere en mindst lige så stor ligegyldighed overfor det dødtriste persongalleri og den selvsvingsplagede fortælling. “The Wicker Man” er simpelthen én af de absolut værste film, der nogensinde er blevet lavet, og selvom dvd’ens AV-præsentation er hæderlig, er filmen altså så elendig, og ekstramaterialet så mangelfuldt, at den kun burde kunne findes i Sydpolens souvenirshop.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 keitel 17 år siden

Ja jeg synes også det er var en god anmeldelse, og hvis det endelig skulle være, kunne The Insider også godt have skruet bissen endnu mere på, hvis man synes en film sucks, skal den svines til, og Nicholas Kagearm har ikke været med i en fed film i mands minde.
Gravatar

#12 filmz-rupert giles 17 år siden

Yesyes

Witness the stupidity:

(Nåja, SPOILERS!!!)

[url= Man Sucks[/url]
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#13 inflector 17 år siden

#12 rofl noget af det sjoveste jeg har set længe. Cage får da godt nok pryglet nogle kvindfolk i den film.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#14 filmkorn.dk 17 år siden

SPOILER:

Directors Cut er da mere brutal lige op til at Cage introduceres for The Wickerman, så det er ikke kun slutningen der er anderledes.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#15 filmkorn.dk 17 år siden

Der er i øvrigt ikke nogen udtværing i undervandsscenerne på min disc.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#16 pulse83 17 år siden

#12 lol! Klasse! :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#17 filmz-BrotherJack 17 år siden

gelardi8 skriver de værste kommentarer på Filmz! Han har ingen argumenter, og sviner de gode anmeldelser til. Jeg bliver bare nødt til at udtrykke min frustration. Hvorfor kan han ikke bare være objektiv - eller bare menneske, for fanden - i sine kommentarer??

Gravatar

#18 The Insider 17 år siden

#14,
Ja, scenen med bierne og masken er lettere brutal, men det er overhovedet ikke nogen mindeværdig scene efter min mening, og derfor står jeg fast ved, at den manglende slutning er den eneste virkelig mærkbare ændring :-)

#15, så ejer vi ikke den samme udgave. Den danske udkommer først i dag i butikkerne, du har vel ikke tilfældigvis investeret i den amerikanske udgave?
War. War never changes.
Gravatar

#19 Hive 17 år siden

"Nej, det hjælper jo ikke noget alligevel..."

Men det hjælper at svine en mand til uden nogen form for argumenter der understøtter din overbevisning om, at han er forkert på den?
Gravatar

#20 filmkorn.dk 17 år siden

#18 He he, ups, jo, region 1 står der sørme på disken :-)

Din anmeldelse er i øvrigt god.

Skriv ny kommentar: