Jeg vil afholde mig fra at rangordne “The World’s End” i forhold til de to andre film i trilogien, men blot bemærke, at jeg var godt underholdt. På alle måder anser jeg den for at være en fuldgyldig del af serien. Verdens undergang er bare bedre i selskab med gode komikere, som “This is the End” også beviste. Om I så foretrækker Simon Pegg eller James Franco som selskab på den yderste dag, vil jeg lade være op til jer selv at afgøre.
#11 dhad 10 år siden
Egentlig er valget af slutning vel det nemmeste at forstå - udledt af persongalleri, alle de film, som den refererede til eller parodierede over og filmens tone i øvrigt, virkede slutningen, i hvert fald på mig, som en logisk afslutning. Den kunne simpelthen ikke havde sluttet anderledes, men desværre synes jeg også, at det var skuffende...
#12 The-new-meister 10 år siden
4/6
#13 Driver 10 år siden
2-3/6.
Hvorfor anmelderen her i øvrigt, partout skal nævne This is the End, blot fordi de omfatter et lignende tema, skal jeg være usagt, men jeg var klart mest underholdt af Francos (Baruchels) film, som jeg giver 4-6.
#14 Lord Beef Jerky 10 år siden
Lignende tema udformet som en komedie med diverse komikere udgivet nogenlunde samtidig. Sammenligningen er da noget oplagt.
#15 Driver 10 år siden
#16 Lord Beef Jerky 10 år siden
#17 Driver 10 år siden
Nødvendigt? Nix.
Unødvendigt så? I høj grad, hvis man spørger mig.
Men nok om det. Jeg undrede mig bare over, at This is the End skulle blandes ind i anmeldelsen og tilmed i appetitvækkeren, man læser inden, man klikker ind på hele anmeldelsen.
#18 Lord Beef Jerky 10 år siden
#19 Driver 10 år siden
#20 B.Pedersen 10 år siden