Jeg vil afholde mig fra at rangordne “The World’s End” i forhold til de to andre film i trilogien, men blot bemærke, at jeg var godt underholdt. På alle måder anser jeg den for at være en fuldgyldig del af serien. Verdens undergang er bare bedre i selskab med gode komikere, som “This is the End” også beviste. Om I så foretrækker Simon Pegg eller James Franco som selskab på den yderste dag, vil jeg lade være op til jer selv at afgøre.
#1 Ispep 10 år siden
5/6
#2 evermind 10 år siden
Oh well, den er vist også ved at være ude på blå i UK ...
#3 Slettet Bruger [1876893448] 10 år siden
#4 Høegh 10 år siden
Filmen har flere seriøse scener end Shaun of the Dead og Hot Fuzz, men de fungerer alle sammen godt og passer naturligt ind i handlingen. Selv actionscenerne er igen overraskende velkoreograferede.
Virkelig synd at filmen ikke får mere opmærksomhed i de danske biografer.
#5 Morpheus 10 år siden
Vil give den 5/6, da den lige mangler det sidste. Som helhed vil jeg dog give The Blood and Ice Cream/Three Flavours Cornetto trilogien op karakter. Filmene kan jeg ser igen og igen og det bliver bestemt også tilfældet med denne.
Skal da helt sikkert have bestemt denne, når jeg nu også har de to andre som steelbooks.
http://www.zavvi.com/blu-ray/the-world-s-end-limit...
#6 Høegh 10 år siden
Meget enig.
#7 bjarke 10 år siden
#8 Highland Park 10 år siden
Hvorfor mon Kinopalæet optræder inkognito på biograflisten?
#9 Gridlock 10 år siden
Decisions decisions decisions..........................egentlig ikke jeg snupper dvden.
Hvis den var kommet her hjemme i August hvor den havde premiere helt klart så skulle den ses, men nu? Rend mig om jeg ville gi penge til sådan en omgang dovendidrikker.
#10 steadi07 10 år siden
Jeg tabte i hvert fald en masse for filmen pga. slutningen.