Med sit elendige flow, sit klichéspækkede manuskript og sine kedsommelige actionsekvenser får “X-Men Origins: Wolverine” Brett Ratners udskældte “X-Men: The Last Stand” til at ligne et sandt mesterværk. Den formentlig mest interessante tegneseriehelt til dato havde sgu fortjent en langt bedre film. Køb for guds skyld en af de to første “X-Men”-film på Blu-ray i stedet. Fans af filmen kan dog trods alt glæde sig over, at den både ser glimrende ud og lyder superbt på Blu-ray, og samtidigt er ekstramaterialet langt bedre end filmen.
#11 filmz-Utyske 14 år siden
Det største jeg lige kan komme på, er at denne film jo gerne skulle være i serie med de andre film, men til trods for det, kan Sabretooth ikke huske Wolverine og han er markant anderledes i den første film - man kan selvfølgelig undskylde det med, at der kan være sket noget med karakteren i mellemtiden og udseendet kan man måske endda leve med, men en lille forklaring på det markante personlighedsskift, ville have været på plads.
#12 Lord Beef Jerky 14 år siden
#13 filmz-Megan Fox 14 år siden
3/6
#14 filmkorn.dk 14 år siden
#15 Petrescu 14 år siden
Jeg er helt enig i plothullet, men det kan være at jeg som Marvel-fan læser mere ind i Strykers kommentar om at Victors tid nok skal komme i forhold til at blive "forbedret". Det ser jeg som en yderst subtil reference til Victors forandrede mentale og fysiske tilstand i X-Men-filmen.
- men ja, når nu deres relation er så central, burde der klart have været en uddybning eller større ledetråd til denne transformation af Victor.
#16 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg er skam også stor Marvel-læser, har fulgt X-Men i tykt og tyndt, siden bladet blev genoptaget i sin tid, men stadig holder den ikke helt vand, da tegneserierne altid har holdt fast i, at Sabretooth er ond og vild af natur, og uanset hvad man har gjort ved ham, har det stadig været gældende - selvfølgelig lige med undtagelse af i "Age of Apocalypse".
#17 Brodersalsa 14 år siden
Syntes den er langt mere underholdende end de 2 foregående.
Dog er den her film ikke noget mesterværk, men okay underholdning!
#18 Batsy 14 år siden