Med sit elendige flow, sit klichéspækkede manuskript og sine kedsommelige actionsekvenser får “X-Men Origins: Wolverine” Brett Ratners udskældte “X-Men: The Last Stand” til at ligne et sandt mesterværk. Den formentlig mest interessante tegneseriehelt til dato havde sgu fortjent en langt bedre film. Køb for guds skyld en af de to første “X-Men”-film på Blu-ray i stedet. Fans af filmen kan dog trods alt glæde sig over, at den både ser glimrende ud og lyder superbt på Blu-ray, og samtidigt er ekstramaterialet langt bedre end filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Utyske 14 år siden

#10 -

Det største jeg lige kan komme på, er at denne film jo gerne skulle være i serie med de andre film, men til trods for det, kan Sabretooth ikke huske Wolverine og han er markant anderledes i den første film - man kan selvfølgelig undskylde det med, at der kan være sket noget med karakteren i mellemtiden og udseendet kan man måske endda leve med, men en lille forklaring på det markante personlighedsskift, ville have været på plads.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg foretrække stadig denne fremfor The Last Stand, men den var da bestemt gennemgående elendig. Karakterern er jeg helt enig i.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 filmz-Megan Fox 14 år siden

Synes nu ikke den var så slem. Men kunne da godt have tænkt mig at se lidt mere om hans familie som den springer alt for hurtigt over i starten af filmen. Men ellers som ren action film er den nu ok.

3/6
Gravatar

#14 filmkorn.dk 14 år siden

#11 Ja, den studsede jeg også over. Han er jo dum som en dør i X-men filmene, hvilket ikke kan siges om hans karakter i Wolverine. Det kan forklares ved at han har mistet hukommelsen lige som Wolverine, men du har ret, det holder ikke....
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#15 Petrescu 14 år siden

# 11 + # 14
Jeg er helt enig i plothullet, men det kan være at jeg som Marvel-fan læser mere ind i Strykers kommentar om at Victors tid nok skal komme i forhold til at blive "forbedret". Det ser jeg som en yderst subtil reference til Victors forandrede mentale og fysiske tilstand i X-Men-filmen.
- men ja, når nu deres relation er så central, burde der klart have været en uddybning eller større ledetråd til denne transformation af Victor.
Gravatar

#16 filmz-Utyske 14 år siden

#15 -

Jeg er skam også stor Marvel-læser, har fulgt X-Men i tykt og tyndt, siden bladet blev genoptaget i sin tid, men stadig holder den ikke helt vand, da tegneserierne altid har holdt fast i, at Sabretooth er ond og vild af natur, og uanset hvad man har gjort ved ham, har det stadig været gældende - selvfølgelig lige med undtagelse af i "Age of Apocalypse".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#17 Brodersalsa 14 år siden

Kan ikke se hvorfor at folk hader X-men 3: The last Stand..
Syntes den er langt mere underholdende end de 2 foregående.
Dog er den her film ikke noget mesterværk, men okay underholdning!
Gravatar

#18 Batsy 14 år siden

Syndes nu den ikke er dårlig eller et mesterværk men den er værd at se. Skuespillet, Effekter action scenere og starten var episk :D. Vis jeg skulle bedømme 4/6 stjerner den fejler jo ikke noget #5 Johan er måske smag for kedelige film som star trek men hver sin smag.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: